Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door 40plusmama, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Mijn gedachten gaan ook uit naar Khalid en Sabia en overige familieleden en vrienden.

Er is ook een digitaal condoleance register geopend:
    www.condoleance.nl

2. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Ja inderdaad heel erg triest dit bericht!
    Je wenst dit je ergste vijand nog niet toe, verschrikkelijk gewoon!

Aan de andere kant wordt er naar mijn idee wel een soort van opgeblazen nationale rouw van gemaakt.....

Hoop dat ik met deze opmerking niemand voor het hoofd stoot, maar persoonlijk vind ik het erg overtrokken....hoe erg het ook is!
    Helaas komt het vaker voor, maar nu het bij een BN-er gebeurd is er ineen alle aandacht voor...daar kan ik niet zo goed tegen!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ach, over een week is iedereen het weer vergeten. Dat kunnen de meeste vlindermama's hier beamen. Ons word ook nooit meer gevraagd hoe het gaat, dus de interesse zal vanzelf wel minder worden. Hard he? Ja, dat vinden wij ook. Waar zijn de kaarsjes voor onze kinderen die in de hemel zijn? Al vind ik het wel fijn dat men zich bekommert om dit kleine meisje, maar ergens vind ik het ook een beetje hypocriet...

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind het zeker niet hypocriet. Wat je zelf al zegt: ook in hun geval zal het over een tijdje met de aandacht een stuk minder zijn. Net als dat bij de andere vlinderouders (geweest) is. Maar ja, het zijn nu eenmaal BN-ers. Dan is het ook wel logisch dat het breder uitgemeten wordt in het nieuws, toch? Ik zou het eerlijk gezegd vreemder vinden als het nu doodgezwegen werd.

Ik heb bij dit verdriet van de kleine Anissa net zoveel tranen in mijn ogen staan als bij de verhalen van de andere vlinderkindjes hier. Zo verschrikkelijk moeilijk zal het voor hen zijn... dit enorme verlies te moeten dragen.

Elke avond branden hier een kaarsje voor alle lieve vlinderkindjes van deze site. En nu dus ook voor Anissa. Wiens ouders ook zo graag elkaars liefde in haar oogjes hadden willen zien schitteren.

Liefs,
    Josien

5. Vlinder84

Ja, Josien, bij jou wel. Jij hebt ook het grote verdriet meegemaakt. Maar dat er zo'n hetze van wordt gemaakt is gewoon overtrokken. Ik vind het echt vreselijk voor die ouders en Nederland vindt het ook oprecht vreselijk. Maar over 2 weken zijn zij het vergeten, net zoals ze dat bij andere vlinderkindjes doen. Want dan is het nieuwtje eraf... En wat ik bedoel is: wanneer alleen een kaarsje voor dit meisje en niet voor alle vlinderkindjes? Ik zou zeggen: steek morgen een kaarsje op voor alle vlinderkindjes, niet alleen voor Anissa.

6. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Het doet mij juist goed dat dit niet afgedaan wordt met; "goh, lullig voor ze." Dat zou ik pas verschrikkelijk erg vinden.

Laat het maar eens duidelijk zijn hoe groot zo'n verlies is!

Ik denk dat iedereen van de vlindermama's met regelmaat een kaarsje brandt voor vriendjes/vriendinnetjes van hun eigen vlinder. Dat het zaterdag een keer voor Anissa is, prima toch!? Daarnaast lekker doen waar je zelf achter staat.

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ben het wel eens met Vlinder begrijp wel wat ze bedoelt.
    En ook ben ik van mening dat Khalid bij zn vrouw moet zijn ipv bijna heel de dag bezig met trainen en de wedstrijd.
    Ze ligt daar in een vreemd zh vreemde omgeving, en hij gaat verder met het voetbal.
    Natuulk weet je ni wat ze onderling hebben afgesproken, en natuulk zullen meeste mannen liever 'bezig zijn met andere dingen', maar dat had Sabia ook liever gehad denk ik,
    Die ligt daar ook ni voor d'r lol.
    En dan die uitspraak van Khalid over dat hij gewoon gaat voetballen,
    'ik heb het een plekje kunnen geven'...
    Pardon?
    Twas nog geen 24 uur later :(
    Tzal wel maar daar begrijp ik helemaal niets van.

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0

Snap je reactie wel maar wij kunnen toch niet bij hen naar binnen kijken? Weet jij veel wat Sabia aan het doen is? Het is ontzettend sneu voor hen maar ieder zijn eigen manier van rouwen.

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Verschrikkelijk voor de familie!

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ElleNY: daarom zeg ik ook van "je weet ni wat ze onderling hebben afgesproken"... Maar ik vind het gewoon heel erg als er zo'n uitspraak wordt gedaan nog maar 1 dag later en dat de coach zegt dat Khalid er 'n punt achter heeft gezet en klaar is voor 't voetbal' :( sorry maar ik had egt helemaal geen zak aan m'n ex die heeft me gewoon laten barsten die vond dat ik ni zo moest overdrijven en aandacht trekken met m'n "verdriet". Ik hoop gewoon van harte dat haar vriend wat meelevender is. Ik heb 't proces alleen moeten doorstaan. Dat wens ik niemand toe..

11. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wat onwijs naar voor je! Ik hoop dat je hier steun vindt. Ik begrijp helemaal wat je zegt!

12. Ik vind het ontzettend treurig wat er gebeurd is. Met tranen in mijn ogen heb ik de berichten gevolgd op televisie... Alles van Luna* kwam weer helemaal terug, ook door de lieve en meelevende reacties van mensen op tv. Toch begrijp ik Vlinder wel. De avond dat het gebeurde, was het overal te zien op tv, de dag erna al bijna niks meer.

Ik ben heel erg blij dat de media er zoveel aandacht aan besteedt, juist ook omdat ik denk dat mensen misschien hierdoor ook meer begrip krijgen voor hoe groot het verlies is. Sommige mensen beseffen dat soms niet, omdat ze niet kunnen voorstellen hoe het voelt (gelukkig) Misschien vooral bij kindjes die dood geboren worden of vlak na de geboorte overlijden.Dan wordt het voor sommige mensen toch soms heel onwerkelijk en ik ben dus blij met de aandacht van de media, in de hoop dat er meer begrip komt.

Tja en dat hij alweer gaat voetballen... Ik heb er geen oordeel over. Ik denk dat de zin dat hij het een plaatsje heeft gegeven niet goed verwoord is. Ik denk dat hij het als het ware even aan de kant heeft gezet, voor zover dat kan. Die klap, het gemis, het besef, de rouw daar zal hij ook doorheen moeten...Nu of later....
    Ik hoop alleen dat zijn vrouw fijne en goede mensen om zich heen heeft, want ik heb erg veel steun gehad aan mijn vriend. ik had hem (zo kort na het overlijden van Luna*) niet kunnen missen!

Ik leef enorm met ze mee! Net als met alle andere engelenmama's!

13. Vlinder84

Ik heb me ook wel een beetje ongelukkig uitgedrukt hoor, ik laat bij dit soort topics mijn emoties teveel meespelen (logisch ook). Maar ik denk echt niet dat mensen hierdoor meer begrip krijgen. Het is voor hen een heel abstract verlies wanneer iemand een kind verliest dat net voor of na de geboorte is overleden. En dat is dan een week ' interessant' (bij gebrek aan een beter woord) maar daarna denkt niemand er meer overna. Ook Khalid en Sabia krijgen straks te horen" En? Heb je het al verwerkt?" vragen waar ik en vele andere vlinderouders van walgen. Ik ga niet oordelen over dat hij weer gaat voetballen, dat is aan hem en zijn vrouw. Maar als het mijn man was geweest had ik hem dicht bij me willen houden. Gelukkig wist mijn vriend heel goed wat mijn behoeftes waren, maar wie weet zijn die van Sabia anders. Ik brand elke avond een kaarsje, voor mijn eigen dochter maar ook voor alle andere vlinderkindjes. Dus ook voor Anissa, maar niet alleen voor Anissa!

14. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Weet helaas maar al te goed wat HELLP is :(
    Maar dat je het zo vroeg al kon krijgen, wist ik niet :confused:

BTW, ik vind dat Cruyff Boulahrouz ook wel in bescherming had mogen nemen...dat hij vanavond op het veld staat, vind ik persoonlijk not done.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Cruijf ?
    bedoel je van Basten misschien ?

16. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
  17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha kan gebeuren ...is toch een zootje ongeregeld de ene keer coacht die en dan weer die ...

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Nu kunnen khalid en zijn vrouw in alle rust het verdriet verwerken. Persoonlijk denk ik dat khalid het opzij heeft gezet en dat het er nu pas uit gaat komen. De bekende knop die omgezet is.

19. Vlinder, ik denk dat je (helaas) voor een groot deel gelijk hebt! Gisteren had mijn vriend het met een kennis van hem over de geboorte en het overlijden van Anissa. Hij zei, ja zie je wel, het gebeurt zoveel! Maar ja het leven gaat door he! Ik werd er zo boos om, ten eerste alsof als het "veel" gebeurt dat dat het minder erg of pijnlijk maakt en ten 2e het leven gaat door? Tuurlijk gaat het leven door, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn! Ik werd helemaal boos omdat deze jongen al 3 jaar thuis zit omdat hij zogenaamd "overspannen" is! Ja zei mijn vriend, hij kan het zich gewoon niet voorstellen. Maar ik kan me er ontzettend boos over maken, als je je er geen voorstelling van kan maken, of je kan inleven in iemands verdriet, hou dan gewoon alsjeblieft je mond dicht!

Trouwens, mijn kaarsje brandt ook hoor, voor Luna* en alle lieve engelenkindjes!

20. Vlinder84

Ja meis, dat bedoel ik dus... En dan denk ik (heel gemeen!) mag lijden dat jij ooit... En dan denk ik: ohoh dat mag je niemand toewensen! Maar zulke mensen verdienen gewoon een mega schop onder hun hol. Vandaar dat ik ook zo verbitterd overkwam in mijn eerdere berichten. Bah, zo wil ik helemaal niet zijn, maar het leven, het verlies van Pippy en de reacties van mijn omgeving, hebben mij wel zo gemaakt, naar he? Wat weet zo'n ventje die ' overspannen' is, nou van echt verdriet? Van écht hartverscheurend verdriet om je eigen kind? Je kan het je niet voorstellen he en wij eerst ook niet. Had het liever nooit geweten!

Mijn kaarsje brandt trouwens ook voor alle vlinderkindjes...

Deel Deze Pagina