tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FloorMax, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Hey,

Ik was vandaag bij het consultatiebureau...en de arts kijkt in de mond vanMees...voelt en zegt 'ja, daar komen twee tandjes'. Dus ik zeg 'ik zag inderdaad twee tandjes door het tandvlees heen schijnen'. Zegt hij 'nee je voelt het, het tandvlees is ruw'. En inderdaad, het tandvlees voelt daar ruwer aan. Is dit herkenbaar voor iemand? Toen ik thuis kwam bedacht ik me dat hij inderdaad slechter drinkt en vaak zijn vuistje in zijn mond duwt...maar verder geen symptomen...wat schrale wangetjes maar weet niet of dat ermee te maken heeft. Kwijlen doet hij zeker een maand al enorm, het loopt eruit!
    Wat denken jullie?

Groetjes Floor

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Niemand??

3. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    als t consultatiebureau zegt tandjes, en jij voelt het ook, dan zullen het wel tandjes zijn toch?
    Bij de een is dat sneller dan bij de ander. het kindje van een vriendin had op 3 maanden al 2 bovenhoektanden.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik voel niets ruws.... alleen ineens wat scherps en dan is de tand al bijna door.

5. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Mijn dochter beet me in mijn vinger toen ze 3 maanden en 2 weken was. Ik had niets door. Ze had nergens last van alleen plotseling 2 mooie tanden.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik merk het aan het gekwijl en het niet-willen-eten. Verder lacht hij soms heel uitbundig (wanneer papa gek doet :D) en terwijl ik daarvan geniet, kijk ik stiekem in zijn mondje en zie ik vaak witte vlakken op het tandvlees. Daaraan herken ik het. Wij zitten momenteel hier; nummer 13 is nét doorgekomen:

7. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Klopt, maar ik kan me dat van de oudste niet herinneren...en had ook nog nooit zoiets gehoord, dus ik twijfelde een beetje aan het verhaal :)

8. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Hij bijt inderdaadvin mijn vinger...maar onder het drinken bijt hij me weer niet...

Deel Deze Pagina