hier hadden we ook een soortgelijke situatie wij hebben hem wel meegenomen, maar hij sliep dan ook door eht alles we hebben hem de hele avond niet gehoord xxx
Wat grappig al die reacties. Ik zeg meteen: lekker meenemen! Zo jong gaat dat prima. Natuurlijk zul je je aandacht bij de kleine hebben, en moet je misschien er eventjes uit, maar door de indrukken zal je kleintje volgens mij gewoon lekker liggen knorren hoor, lekker bij jou op schoot.
Toen Luca 3 weken was, zijn we uit eten met hem gegaan. Hij sliep heerlijk. Op die leeftijd kunnen ze makkelijk overal doorheen slapen. Hoeft niet, maar kan. Luca deed dat dus. Je zou de week ervoor even met zijn tweeen uit eten kunnen gaane n kijken hou hij zich houdt in een restaurant. Danw eet je een beetje wat je kunt verwachten. Met zo'n kleintje komt het meestal wel goed. Zeker als hij lekker in de wagen kan slapen met jullie in de buurt.
Wij wisten met zekerheid dat ons zoontje sliep vanaf 20:00 dus we namen 'm mee EN ik gaf borstvoeding. Hij kon gewoon lekker in de wagen slapen en ik hoefde hem nog onder te brengen bij iemand anders... (was ik nog niet aan toe.. pas bij een maand of 4) Hoe jonger, hoe makkelijer!
Ik neig toch naar meenemen...ik heb het restaurant gebeld en het is daar op dinsdag altijd heel rustig zeggen ze. Bovendien laten ze ruimte over voor de kinderwagen en mag ze in het verwarmde kantoor staan als ze slaapt. Ik geef FV, dus dat is ook het probleem niet. Nou ja, misschien verander ik nog van mening, maar ik denk het niet Lekker mijn wijffie bij me houden!
ten eerste zou ik ook even nagaan wat je broer wil. Of hij wel wil dat ze erbij is (evt. overstuur raken en jij half weg omdat je haar moet troosten e.d. en dat vind hij misschien niet leuk omdat hij jou bij het etentje wil hebben). Maar misschien hebben jullie het er al over gehad Ik zou haar persoonlijk niet meenemen. Ik zie de meerwaarden voor haar er niet van in, een vreemde omgeving, misschien drukte waardoor zij overstuur kan raken enzovoorts, terwijl als oma oppast haar ritme behouden kan worden. Mijn dochter is op dit moment standaard na 45 minuten slapen en zet dan een keel op. Dus hoe graag ik dan bij wijze van haar mee zou willen nemen, ik zou voor haar de meerwaarde er niet van inzien maar dat is persoonlijk
Doe wat je gevoel je ingeeft, maar ik zou ook rekening houden met de mensen die het etentje geven. Wat vinden zij ervan? Ik persoonlijk had mijn zoontje toendertijd niet meegenomen, maar dat komt omdat ie de eerste 6 weken aan een stuk door gehuild/gekrijst heeft, met name in de avond en alleen kon slapen in een bedje(dus niet in een kinderwagen). Maar ja, als jij een makkelijk kindje hebt, waarom niet?
Ik heb het al besproken met mijn broer en hij zou het juist heel erg leuk vinden als ze mee zou komen. Of Evy rustig is 's avonds hangt er een beetje van af. Soms wel soms niet....
Jullie gezelschap is 8 personen groot.. Maar zijn er meer mensen in dat restaurant of waar dat etentje is.. Als je zeker weet dat jullie er met zn 8en zijn dan zou ik je kindje meenemen.. Bij twijfel zou ik oppas thuis laten komen.. Kun je oma niet ophalen vooraf, dat ze die nacht bij jullie blijft logeren, ipv 2 uur extra heen en 2 uur extra terug te moeten rijden ? ( heb niet alle reacties gelezen, alleen 1e topic)