nieuwe prenatal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justy, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    wie weet welke dit is? Ik zag allemaal advertenties van een mega grote prenatal en mij lag bij dat het in eindhoven was maar nu ga ik twijfelen omdat ik ook iets zienover amersfoort. Hij is een week of twee geleden geopend. Weet iemand welke dit is? Of welke de beste en de grootste is? Wil daar zaterdag eens een kijkje gaan nemen....

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Poeh.. Ik weet niet welke het nieuwst is. Ik woon zelf in Amersfoort en deze winkel zit er alweer een paar maanden. Is ook wel zo'n groot warenhuis. Het hoofdkantoor zit er ook.. Wel een mooie winkel, alleen kleiner dan je in eerste instantie verwacht.
    De IKEA zit er echter wel naast, dus misschien wel leuk om te gaan, kan je het combineren :p

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dat is de prenatal in Son volgens mij. Bij de ikea Eindhoven dus. Wij waren daar 3 weken terug en toen was de oude prenatal dicht. Zit nu boven op een parkeergarage geloof ik.

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oke thanx... Dus toch die op winkelcentrum ekkersrijt?

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Moet je ff op de fb pagina van prenatal kijken

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bedankt. Ik heb jet gevonden. Het is ekkersrijt in eindhoven...

7. Koon

Koon Niet meer actief

Daar zit inderdaad een nieuw ja. Wij zijn er nog niet geweest, maar stonden een week of 3 geleden voor een gesloten deur omdat de oude weg ging.
    Gaan er snel eens een kijkje nemen. Ben benieuwd!

8. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Die in Amersfoort valt idd tegen. Kwamen er laatst langs, was benieuwd dus ff aan gegaan.... Die in Groningen is net zo mooi/groot... Misschien zelf mooier of t.komt doordat ik die ken.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Klopt, Prenatal Eindhoven is vernieuwd. Zit officieel in Son op het Ekkersrijt.
    Bovenop een winkelcentrum, parkeergarage recht voor de deur. Hemelsbreed maar 100m af van de vorige prenatal.
    Is 2 weken geleden geopend.
    Mooi, groot en ruim, maar of ze er nu echt meer hebben dan in de vorige winkel betwijfel ik hoor.

10. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Inderdaad in son (eindhoven) bij de ikea op ekkersrijt.
    Ook ik stond laatst voor n dichte deur....

Deel Deze Pagina