Hoi dames, Ik was benieuwd wie van jullie er ervaring hebben met een bezoekje aan een van de vele baby walz winkels in Duitsland? Als je er ook bij kunt vermelden met welk filiaal je ervaring hebt zou dat al helemaal top zijn Zijn de winkels net zo groot en uitgebreid als de webshop? En scheelt het echt zoveel in de kosten? Liefs Mamsie1989
Ik ken hier bij ons 2 stuks en ze zijn verschillend. In Moers is het een klein winkeltje en helemaal niet zo geweldig, maar de Babywalz in Düsseldorf is fantastisch! Wegens de prijzen... heb er mij niet zo mee bezig gehouden, daar kan ik niet op antwoorden.
Hoi Clapat, Bedankt voor je antwoord Ik zie vooral een gigantisch verschil in de prijzen voor combi kinderwagens. Ik heb interesse in de Hauck Malibu All In One kinderwagen en zoek daarom een groot filliaal om bij langs te gaan dicht bij de grens bij Nijmegen. Is Dusseldorf ver ?
Ik ken alleen de Baby Walz in Dusseldorf. Wel redelijk groot, maar ik vind de Babydump en Prenatal leuker. Ik vind de meeste duitse babywinkels een beetje oubollig. (sorry , is mijn mening.) Prijstechnisch zijn zeker kinderwagens en maxi cosi's goedkoper in Duitsland. Vanaf Nijmegen ben je wel snel anderhalf uur onderweg naar Dusseldorf. Maar is wel een hele leuke stad om te winkelen. Imaginarium is bijvoorbeeld een hele leuke speelgoedwinkel en in de breitestrasse zit ook nog een babywinkel, maar die is wel rete duur. Misschien voor een paar bijzondere dingetjes wel leuk.