ik ben zwanger van de 2e bij de eerste hadden we 1 muur groen en de accesoires groen nu krijgen we een jongen en wil ik heel graag een blauwe muur maar de groene accesoires zoals het badje ook nog gebruiken wie heeft dit want ik weet niet of ik het mooi ga vinden toevallig iemand die dit heeft
ik heb het niet maar ik vind het een mooie combi hoor! Hier weten we niet of er een jongen of meid komt, we hebben een creme kleurige kamer met een rode muur. Als het een jongen is pimpen we de kamer met blauw en is het een meid dat doen we dat met geel!
Als je het juiste soort groen met de juiste kleur blauw combineert denk ik dat je zeer mooie dingen kan doen. Volgens mij kan die combinatie perfect. Het is gewoon de kunst van de juiste kleuren te combineren!
Wij hadden bij de eerste een limegroene kamer. Ook een muur limegroen geverfd. De tweede is een jongetje en toevallig was zijn babykamertje al blauw geverfd. Lichtblauw. Hij krijgt het ledikant en de commode van de eerste en ik moet zeggen dat het best heel goed staat. Ik heb ook beddengoed in blauw en groen en dat gaat heel goed samen.
wij hebben een vrij kleine babykamer. hebbend e muurtjes wit gelaten en de kozijnen en plinten limegroen en aquablauw. Heerlijk firs en licht. vcerder gecombineerd met wat limegroen en overige kleuren als oranje, rood, groen, blauw komen terug in de grodijntjes. We weten niet wta het wordt en vinden dit zo erg mooi
de kamer is nu leeg en kaal omdat onze oudste net is verhuisd naar zijn nieuwe kamer..maar het geeft een idee
Ik wil ook groen en blauw gaan combineren voor onze jongen. En dan vooral met accessoires, want de meubeltjes worden wit met wat groene accenten. Dus wit, (aqua)blauw en helder groen worden de kleuren. Heel fris en rustgevend volgens mij.
Hier is de hele muur limegroen en de accecoires aquablauw.. ik vind het een mooie combinatie, als je het ook mooi vindt, waarom niet,,
Wij hebben juist de muren blauw en groen gemaakt (met een Woezel&Pip randje) en houden de meubeltjes lekker neutraal wit... Een klein voorbeeldje (is nog lang niet af hoor )
onze babykamer met groen/blauw ik vind hem erg mooi en sem ook haha hij kijkt zijn ogen uit op zijn kamertje
wat leuk dat jullie al zoveel reacties hebben geplaats en foto´s super leuk dus we doen het gewoon heb ik iniedergeval een idee hoe het eruit gaat zien kan ik langzaam gaan beginnen bedankt meiden