hallo allemaal, mijn jongste zoontje wordt net wakker met koorts, diaree en heeft overgegeven lijkt dus op buikgriep. ik dacht dat dat alleen in de wintermaanden voorkwam. heerst het momenteel? groetjes wendy.
nee dat niet. hij heeft nog lekker buiten gespeeld vanavond vroeg en is gewoon gaan slapen niets aan de hand. en opeens roept hij me huilend dat hij buikpijn heeft en moet overgeven ook heeft hij koorts. zo zielig vind ik dat altijd
Geen koorts hier maar wel misselijk en diarree (ik en mijn omgeving) misschien toch iets in de lucht met dit warme weer of een kwestie van iets gegeten wat te lang in de warmte heeft gelegen? Iedereen is aan de BBQ en dan heb je dat soort dingen ook vaak.
Mijn dochtertje is ook al de hele dag flink aan de diaree. En volgens mij voelt ze zich ook niet echt lekker
weet niet of het heerst mijn nichtje heeft het ook hield niets binnen uit eindleijk ook koorts.. dus wie weet
ik ben zelf 2 dagen aan de water diraree geweest, verder geen koorts ofzo, maar ik voelde me echt niet lekker
Buikgriep kan ook in de zomer heersen hoor. Hier een maand geleden flink buikgriep gehad..en zo ook de hele omgeving. Op 't werk werd echt iedereen om de beurt geveld.
Ik ben ook al voor de 2e dag thuis van mijn werk. Gisteren ziek naar huis gegaan. Misselijk en diarrree. Collega van mij vertelde dat familie van haar vorige week ook al ziek in bed hadden gelegen met buikgriep. Het is, denk ik, een combinatie van verschillende dingen. Veel drinken, weinig eten (niet goed eten, vaak snelle hap) warmte en slaaptekort. (het niet kunnen slapen door de hitte) Ik hoop dat 't morgen over is.
Hier klaagde mijn zoon vanochtend over buikpijn... Hoop niet dat hij ook de buikgriep of iets dergelijks krijgt...
hier zijn we ook alle 4 gepakt door de griep, een deel van de familie heeft het ook gehad! en allemaal het zelfde
ik heb het hier in de omgeving nog niet gehoord, maar merk zelf wel dat ik gemakkelijk wat aan de diarree ben in zoverre: Van het weekend hield ik zo'n 12 uur (valt mee) niets binnen, kwam er echt met 10 minuten weer uit. En nu kan ik weer gewoon eten, maar áls naar de wc moet, is het niet zoals het hoort
Hier heb ik het ook te pakken. Batuhan had een week geleden een enorme!!! Spuitluier tot aan zijn nek