baby onrustig door sterke parfum?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by safian78, May 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    Mijn schoomouders waren hier gisteren, mijn schoonmoeder helemaal opgedoft, parfum, make-up, noem maar op. Harko was heel onrustig bij haar, alleen jammeren enzo, best wel sneu. Toen ze weg waren heb ik hem eten gegeven en even met hem gespeeld, hij had lippenstift in zijn truitje en op zijn voorhoofd, en hij stonk gigantisch naar haar parfum. Nou op den duur Harko in bed gelegd, en hij was alleen aan het brullen (45 minuten), toen ik in zijn kamer kwam stonk het gewoon naar haar parfum. Dus, ander truitje aangedaan en hij sliep direct....... Ik had het er met mijn vriend over en volgens hem kan het daar niet aan liggen, nou ik vind het een beetje te toevallig! Wat denken jullie? Kan het aan dat luchtje liggen dat hij door onrustig van wordt?

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Volgens mij kan dat best hoor. Vind tie het gewoon niet lekker.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Ja, Moira kan er ook heel slecht tegen. En wat jij omschrijft dat de parfum zo blijft hangen .. ja daar heeft Moira er ook last van. Dus wie weet, Harko misschien ook.

4. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Ik kan zelf heel slecht tegen luchtjes en gebruik dus niets (ook geen deo) dus ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kleintje er helemaal last van heeft!

gewoon vertellen tegen je schoonmoeder voor de volgende keer, kan ze vast wel waarderen. Mensen ruiken vaak niet meer hoeveel parfum ze ophebben..

Succes ermee!
    Grotjes Lisette

5. ik denk ook het aan de parfum lucht licht,
    mijn moeder is bv alcoholist, en haar vriend dringt ook het nodige, en ruiken dus sterk naar die lucht, als beide iets tegen hem zeggen begint hij te huilen, ook mijn schoonmoeder die ruikt erg naar rook, ook daarbij vaak huilen,....

tja hij kan immers niet zeggen ik vind het niet lekker ruiken dus dan maar jammeren of huilen...

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn baas zijn zoontje had het ook hij en zijn vrouw dragen beiden geen parfum meer.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik geloof ook wel dat dat kan
    heb zelf ook weleens dat ik ergen op vistite ben of vistekomt hiermet zware parfum op dat ik er hoofdpijn van krijg dus denk dat onze kindjes er zeker last van kunnen hebben

Share This Page