Hierbij bied ik aan onze massief eiken lichthouten kast, onderin zitten 3 deurtjes met erboven lades dan een tussengedeelte waar je dingetjes neer kan zetten en boven in aan beide zijdes een deurtje en middenin ook weer een deurtje maar dan met glazen ruitjes weer met een lade eronder, de bovenzijde is heel sierlijk afgewerkt. Bij ons staat hij in de serre en ontzettend in de weg, ik wil er dus graag zsm vanaf, het is echt een mooie kast, moet alleen wel even goed schoongemaakt worden! Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken je mag m voor 50.-op komen halen. (foto zal ik zsm plaatsen, heb helaas nu geen fototoestel!)
Er staat een foto in mijn fotoalbum kwaliteit van de foto is vrij slecht doordat ik hem met mijn telefoon heb moeten maken (bij gebrek aan fototoestel )
Kleine wijziging, het ding staat zo in de weg ik ruil m voor een mooie bos bloemen..kan ik er iemand blij mee maken?
Is goed hoor zoals gezegd een prima ding staat alleen erg in de weg, en ach voor een bosje bloemen vind je ze denk ik nergens hihi!
@Lientje, en weet je al of je er iemand blij mee kan maken? T ding staat echt in de weg... anders overweeg ik m door de kringloop te laten af halen..vandaar mijn vraag