welke naam vinden jullie leuk? larissa lenora(uit gesproken als lee nora en niet le nora) loriana loranne lennert leroy( uit gesproken als lee roy en niet le roy)
dat zullen er meer hebben, maar na het zeggen ervan zal dat wel uitgesproken worden zoals wij het willen, zijn er ook nog niet uit als het bv die naam wordt om zo een teken op de e te zetten, mijn zoon zijn naam kan je ook op 2 manieren uitspreken en na gezegt te hebben hoe wij het willen spreekt niemand het nog fout uit.
Lenora vind ik het mooist! Ik hoor ook graag Eleonore (op z"n Frans uitgesproken) De jongensnamen zijn niet echt mijn smaak.
Loriana vind ik wel bijzonder, heb ik nog niet eerder gehoord. De jongens namen vind ik ook niet zo. Levy is dat iets?
ik vind dat leuk, maar past niet zo bij de kids hun naam en mijn man vindt het geen leuke naam, pff wrm moet het toch zo moeilijk zijn hahah, bij de eerste 2 kwamen direct overeen nu niet zo
Ik vind Larissa van de meisjesnamen het leukst, Lenora en Loriana/Loranna vind ik niet leuk. Lennert vind ik het leukst, Leroy vind ik niet mooi.
Er zit niet echt een naam naar mijn smaak in. Andere suggesties: Lieve Lena Leyla Lisanne Leanne Liane Linda Leona Lana Lesly Leandro Loran Laurens Logan Levino
Larissa - Ok. Lenora - Leuk. Ik vind de gewone uitspraak (Lenora) mooier dan Lee-nora (Linora). Loriana - Vind ik het mooist van jou lijstje. Loranne - Interessant! Dus: 1. Loriana 2. Lenora/Loranne 3. Larissa Lennert - Leuk! Persoonlijk vind ik de schrijfwijze Lennard/Lennart mooier Leroy - Ok, maar niet mijn smaak Hoe vind je nog: Leonora, Leona, Lorena, Luana, Lorina, Larena, Loredana, Leana, Leonie, Lavinia, Linnéa Lienard, Lenne, Lias, Leon, Lion Groetjes, Eos
Lénora (met streepje, voor de duidelijkheid) en Larissa Lennert (maar ook ik vind Lennart mooier) Leroy is echt niet mijn smaak...Loriana en Loranne vind ik wel gaan.
Oh! Nu snap ik hem, je bedoelde al de uitspraak die ik omschreef... sorry! Ik had het op z'n Engels gelezen, dus Lee=Li...