hebben al een hele tijd die van de Jysk geen krasje te zien hoor Moeder heeft alles hoogglans van Ikea idem dito geen krassen
Ik heb een hoogglans keuken en eet tafel. Halverwege een buffetkast in mat wit. En salon tafel verderop in hoogglans.. Twijfelde ook, maar kan prima.. Ons kids hoekje is ook wit mat... Heb even geen foto, maar kan prima dus!
mee eens. als je een matte salon én een eettafel hebt is het een raar gezicht als er een glanzende dressoir bij staat, het is het dan gewoon net niet. ik ben zelf iemand die (het liefst) alles van 1 soort/serie wil hebben.
Ik zou zelf niet mat en hoogglans in dezelfde kleur combineren, wel als het verschillende kleuren zijn. Maar bij dezelfde kleuren gaat het mat erg raar afsteken tegen het hoogglans, vind ik.
Ik vind mat persoonlijk mooier. De combi van mat en hoogglans vind ik sowieso niet mooi. Hoeft niet allemaal hetzelfde merk te zijn, maar wel dezelfde afwerking vind ik.
Ik denk... je moet het zien! Krijg veel complimten over mijn meubels.. Kan zo goed combineren enzo... Je moet het ook afmaken met details enzo! Gewoon doen hoor!