mijn man en ik matchen 55%. Maaaaarrr...als paar zijn we Christian en Satine (favo film van mij haha moulin rouge ) En appart: mijn man: Mister Bean whahaha En ik: Lara croft hihi
bij de eerste varieren we van 44% tot 96% (tja een relatie gaat ook met pieken en dalen ) Mijn man alleen : mr Bean Ik alleen: Xena samen zijn we : Romeo en Julia (nu maar hopen dat het bij ons wat beter afloopt ) Groetjes Anita
Bij ons kwam 30 % met mij voorop, met hem voorop 48 %. En als paar Romeo en Juliet. Ik weet dat we vroeger als kind ook zo'n berekening maakten, maar dan met de hand, dit heb ik net ook eens geprobeert, kom je op hetzelfde uit. haha.
haha heb ik geen test voor nodig. wij passen 100% bij elkaar. soms iets meer, en soms iets minder... hahaha
Ik heb mezelf ook even gemeten, dat was ik vergeten te doen, ik ben dan Lara Croft, haha, was het maar waar! En als ik uitreken of we bij elkaar passen en onze namen omdraai dus eerst de naam van mijn vriend en dan mijn naam passen we 74% bijelkaar, dat begint er al meer op te lijken igg! Dat kan ook wel kloppen, want we zijn echt twee tegenpolen vanelkaar en dat kan nogal eens botsen!
Samen 96% Hij alleenstaand Ace Venture (oh my god !) Ik alleenstaand Mary (ow ow ow ow) Als stel Mulder en Scully (geheimzinnig) altijd leuk die testjes
hahahaha lach me rot! 53% hmmm dacht het niet he Samen---> scooby en Shaggy Ik alleen----> grandmama Adams Hubbie alleem----> Tarzan Hahahaha Liefs Pearly