Mijn dochter is nu 4 dagen helemaal droog qua plassen. We zijn twee weken begonnen met de luier uitlaten. De eerste tijd had ze nog 1 of 2 plasongelukje op een dag, maar die zijn nu over. Poepen ging in eerste instantie ook op het potje, maar de laatste 4/5 dagen gebeurd dat in haar onderbroek. Ik heb niet het idee dat ze het eng vind om op de wc te poepen. Ze vind het wel vies als ze in haar onderbroek gepoept heeft, maar tot nu toe gebeurd dit dagelijks. Iemand een tip of we het kunnen stimuleren? Of is dit iets wat vanzelf komt?
Ik lees mee. Hier doet mevrouw dat ook niet. En ze is nog jong dus ergens denk ik, dat komt vanzelf. Maar volgens mij wil ze nu zelfs niet in dr luier.. en ze kan het dagen lang ophouden:/
Hier ook. We zijn al een goed half jaar bezig met zindelijkheid. Plassen gaat goed. Ze kan het lang ophouden, maar wij moeten haar wel zelf naar de wc sturen. Zelf gaat ze niet. Poepen gebeurt 9 vd 10 keer in haar broek. Als ze het meldt is ze al bezig . Ze is 3 jaar. Dus ik lees mee!