Ik heb een prachtige zoon die Max heet en steeds vaker hebben vriendlief en ik het over een tweede kindje. Vriend wil al heel graag, ik wil graag wachten tot Max naar school gaat. Nu kwam ik bij toeval een naam tegen die ik fantastisch vindt en graag wil onthouden, maar ik ben ook benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie van de Naam Isis. Ik vind het zo mooi. Max en Isis. Past dit mooi samen? Welk gevoel hebben jullie bij de naam? Kak, populair, asociaal of iets heel anders? Wel of geen leuke naam? Ben heel benieuwd!
Leuke naam, voor een meisje natuurlijk. Doet me wel denken aan DJ Isis, dus absoluut geen kak associaties oid. Meer een stoere meidennaam. Vind het ook mooi bij Max passen.
Hele leuke naam! Ken geen DJ Isis? Dus daar geen associaties mee. Vind het een lieve maar ook stoere naam en heel leuk bij Max passen!
Heel leuk! Isis, ken de naam pas sinds kort. Vind het persoonlijk niet asociaal of kak. Meer lief voor als ze klein is en stoer voor als ze een volwassen vrouw is, een naam met wat pit!
Prachtig! Ik ken een meisje wat Isis heet, vind het zo lief en stoer tegelijk! En een hele mooie combinatie met Max!
Leuk hoor! Ik denk gelijk aan Isis, de Egyptische farao.. maar dat is niet slecht toch? En de kat van mijn schoonouders heette Isis haha maar dat was ook een schatje en vind het eigenlijk ook geen kattennaam dus voor een meisje... doen! Super
Wij hadden Isis als optie voor als ons zoontje een meisje was geweest. Ik vind het dus een leuke naam. Overigens zou ik er nu niet meer voor kiezen mochten we ooit nog een dochter krijgen.
Leuke naam. Stoer en lief tegelijk. Stond hier ook op het lijstje maar vriend wilde niet vanwege zijn associatie met DJ Isis en daar heeft ie niks mee.
Heeeel leuk!!!! Ook helemaal mijn smaak mijn vriend gooide m echter gelijk van het lijstje omdat hij 'is is' niet leuk vond. Terwijl je het nieteens zo uitspreekt.
Een mooie naam, met een mooie geschiedenis. Hij past ook perfect bij Max, naar mijn mening. Isis (godin) - Wikipedia