Ik ken een Mae. En mbt Liva ook een Oliva. Of misschien Maite, wel anders, maar ik vind het altijd wel een leuke naam.
Ik reageer ook even.. Aimée met 1 streepje is de gebruikelijke schrijfwijze. Met 2 streepjes klopt de naam niet en ik vind het ook heel raar staan, alsof je Aimeeeeee roept. En een streepje naar rechts is de Ee klank (émee is dus eemee) en èhmee is zoals je Aimée uitspreekt.
Ik zou wel even de achtergrond checken als je een naam wilt geven Aimee of Aimée kan qua schrijfwijze. Aiméé klopt gewoon van geen kant. Sorry not sorry
Bedankt voor jullie aanvullingen, zo ver ben ik niet gegaan. Dat 1 streepje genoeg is weet ik, dat 2e streepje was niet de bedoeling, Fijn dat jullie de precieze achtergrond weten , ik vind het vooral leuk om namen te bedenken, ik denk niet dat iedereen de achtergrond nakijkt voor de namen hier neergezet worden?
Niet iedereen nee en dat hoeft ook niet. Maar bij deze was het wel heel duidelijk dat die twee streepjes niet klopten. En omdat je zelf riep dat dat correct was, was mijn reactie dat je beter even wat achtergrondinformatie kon checken. Niet om je op je nummer te zetten. Wel om jou en je kleine te behoeden voor een fout die je zelf misschien anders niet had gezien. Zou mij persoonlijk rot lijken als mn kind voor eeuwig een naam met een spelfout heeft. Vanuit die gedachte beredeneerd dus Sorry als dat niet zo over kwam.
Ik snap het hoor, zeker fijn als dat gezegd wordt! Het kwam inderdaad over alsof iedereen dat eerst moet doen voor leuke namen door te geven, maar geen probleem verder hoor! Dat heb je met platte tekst ..de klank mis je dan! ☺
Geen idee of ze al genoemd zijn maar moest nog aan Jieldé en Noé denken (zag de laatste vandaag op flesjes water staan, best grappig aangezien ik de naam zelf heb bedacht als in dat ik toen nog niet wist dat het een bestaande naam was ).