Zelf vind ik Luuk erg leuk, maar ben helemaal niet zo persé van de populaire namen.. en aangezien we al een Sem hebben Vind het ook weer 'gek' om iets anders te verzinnen omdat het nu toevallig in de top 10 staat... Daarnaast vind ik Joah ook heel leuk! Staan echt samen op nummer 1... wat vinden jullie? Sem & Luuk of Sem & Joah? (of Joa)
Ik zou gaan voor luuk, erg leuk bij sem Joah is niet echt mijn smaak maar zou het wel schrijven met een h erachter. Als je de h weg laat krijg je joa en dat is het twentse woord voor ja.
Ik stem Joa/Joah. Originele naam met een mooie klank! Vind beide schrijfwijzen wel iets hebben. Luuk vind ik er wat kinderachtig uitzien. Luc vind ik een mooiere schrijfwijze.
Ik zou zelf bij Sem juist ook een wat bekendere naam doen. Hoeft niet per se een naam uit de top 10 te zijn maar wel eentje die net als Sem lekker kort, makkelijk en Hollands is. Joah vind ik ten eerste geen leuke naam en ten tweede niet mooi naast Sem. Al vind ik persoonlijk het passen niet zo belangrijk, maar als jullie dat wel vinden zou ik voor Luuk gaan. Joah klinkt erg apart en buitenlands na zo'n gangbare naam als Sem.
Ik vind de naam Joah niet zo lekker bekken.. Luuk vind ik fantastisch! Echt mijn nummer 1... Maar i.v.m. de populariteit uiteindelijk niet gekozen. Mijn man vond dat niet zo erg, maar die heeft de keus bij mij gelaten. Maar voor een ander zou ik echt zeggen dat je je daar niet druk om moet maken haha Sem en Luuk staan super leuk!
Joah! Ik vind Luuk nogal suf en 'geweest'.. Joah is lekker stoer en ik vind de combi met Sem ook heel leuk!
Ik heb voor Joah gestemd (wel met h) omdat ik die naam mooier en origineler vind. Daarna las ik pas dat je zoon Sem heet en daar vind ik Luuk beter bij passen.
Joah! Wij gaan onze tweeling zeer ws Senn en Joah noemen. Dus Sem en Joah kan prima, ik zeg: doen! Heel leuk! (Luuk is niet mijn smaak) Ik zou trouwens Joah wel met een h schrijven. Net als bij Noa en Noah. Met een H is het toch de mannelijke variant. Ik vind het net wat meer 'af'.
Ik vind het nog steeds heel lastig. Bij Luuk vind ik het een beetje te voor de hand liggend ofzo. Als er dan nog een keer een jongen komt 'moet' het wel Thijs zijn Joah vind ik zelf heel leuk, maar misschien juist weer te apart... MOEILIJK!