passend boxkleed

Discussion in 'De babyuitzet' started by jo1984, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Vandaag de box maar eens opgezet, maar sjips, de boxkleden passen er niet in! Ze zijn te groot... Ik dacht altijd dat het 1 maat was (stom ;) )

Het is de Schardt Uno, zonder lade van de babydump ( Box Zonder Lade Wit | Schardt Uno Zonder Lade | Baby-Dump )

Wie weet waar je (kleinere) boxkleden kan bestellen, welke in deze box passen?

Alvast bedankt,
    Groet jo

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een boxkleed is eigelijk altijd groter als de box zelf. je zet de kanten omhoog.
    Als je ze straks gewassen hebt worden ze ook al weer wat kleiner ivm krimp. Maar boxkleden hebben meestal eeen gewone standaard maat van +/- 90x100cm.

3. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ik dacht ook dat altijd 1 maat was maar wij hebben blijkbaar een grotere box als de meeste kleden zijn. maar na goed zoeken hebben wijook een passende gevonden

4. Isa28

Isa28 Bekend lid

Sep 1, 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb een ronde box en kon nergens een leuk kleed vinden. Ik ben via een vriendin op Boxkledenenzo | Facebook terecht gekomen en heb daar ook mijn kleed besteld. Helemaal naar mijn wens, misschien ook iets voor jou?

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,031
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier heb ik ook mijn boxkleed besteld voor de ronde Bopita. Je kunt het stofje zelf kiezen (evt. 2 verschillende zodat je 'm kan draaien als je een ander printje wilt) en je kunt je kleed extra dik laten maken. Dit heb ik ook gedaan. En je geeft zelf de maten door.

Share This Page