Dames, Graag jullie hulp. Ik kom op internet geboortekaartjes tegen zoals in mijn bijlage. Ik vind dat idee zo gaaf. Zijn er meer mensen die dit zelf geregeld hebben? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Via een drukker? Alvast bedankt voor jullie tips! Moon
Wij hebben ons kaartje toen via een site besteld. Maar dit is echt wel een super leuk idee! Die gaan we onthouden
Leuk idee! Ik zou een fotograaf vragen dit samen met je te maken. Als je zoekt op newbornfotografie en jouw woonplaats, vind je vast wel iemand in de buurt die ervaring heeft met het maken van foto's van pasgeboren kindjes. En die fotograaf kan ook extra tekst toevoegen aan de foto en zorgen voor het laten drukken (of digitaal printen, stuk goedkoper) van de kaart. Of de drukker (die je via de fotograaf kunt vinden) voegt tekst toe en maakt de afbeelding drukklaar... Zelf kan je attributen kopen, zoals een omslagdoek, een meetlat, een wekker, houten letters of cijfers voor de naam of de geboortedatum. En zorg voor een leuk achtergrondje (lakentje of behang?). Veel plezier met het verder uitdenken van je idee!