Het familiediner

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Het familiediner is al een paar weken weer begonnen.
    Altijd leuk om te zien, maar no way dat ik mee zou werken.

Zou jij mee werken of iemand op gegeven?
    Ken je iemand die heeft mee gedaan?

2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Waar gaat het programma over?
    Is dat dat "ruzie bijleggen programma" van de EO?

3. Gewooniemand

Ja dat klopt.

4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Vind het op zich wel een mooi idee, beter dan veel huidige inhoudsloze tv van tegenwoordig. Typisch een EO thema ook wel (en dat is niet negatief bedoeld), maar ik denk niet dat ik er ooit aan mee zou kunnen doen.

5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee ik zou er niet aan mee werken. Ben daar te hard voor denk ik, mensen kunnen heel ver bij me gaan maar als ik met iemand breek dan is dat voor altijd en kan het niet meer goed komen. En al helemaal niet op tv.

6. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Op tv komen zou al een no-go voor mij zijn.

Maar ik zat eigenlijk te wachten op sappige verhalen hier van iemand die eraan mee heeft gedaan :D
    Ik ben teleurgesteld!

Whoopy, Anna009, citroenrasp en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik ken iemand die heeft meegedaan. Ging om de vrouw van een collega van mijn man. Zij legde bij met haar zus.

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik kan er eerlijk gezegd niet naar kijken. Krijg dan altijd last van een soort plaatsvervangende schaamte of zo. Ik weet niet wat het is. Zou aan zo’n programma dus niet snel mee doen.

Wel ben ik een keer op tv geweest bij Bert van Leeuwen. Ik deed mee aan ‘That’s The Question.’ (en nee niet gewonnen helaas :p)

Whoopy vindt dit leuk.
  9. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Ojaaaaa die show herinner ik me nog. Vooral dat laatste moment bij de aftiteling. Dan stond ie in zo'n spotlight. "Tot de volgende keer bij"
    En dan keek hij omhoog de camera in: "That's the question".
    Hilarisch dat moment altijd :roflmao::roflmao:

Hoe vond je dat om aan zo'n quiz mee te doen?

Rosa Canina vindt dit leuk.
  10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Pff, wij hebben ruzie met mn schoonzus dus we zouden ervoor in aanmerking komen. Ik heb zelf totaal geen behoefte om het goed te maken en hoop ook echt niet dat iemand het idee opvat om ons o te geven. Als dat wel zo is, dan denk ik wel dat ik met de limousine mee zou gaan. Al is het maar omdat het dan niet aan mij heeft gelegen. Maar bij voorkeur houd ik het lekker zoals het nu is haha.

Whoopy en Gewooniemand vinden dit leuk.
  11. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oh nee. Voor geen goud zou ik hier aan meewerken. Als iemand iets uit wil praten sta ik daar altijd voor open (nu klinkt het alsof ik met de halve wereld ruzie heb maar in werkelijkheid gaat het om 1 persoon waarbij ik echt een grens heb getrokken), maar dan gewoon met z’n tweeën. Als je daar de tv voor nodig hebt dan gaat er al iets flink mis volgens mij. Heb het wel eens gezien maar vraag me dan oprecht af wat mensen bezielt dat zo te doen.

Een oud collega van mij is hier ooit bij geweest, oh my die was overduidelijk niet blij met de situatie en de camera op z’n gezicht, dat is ook niet goedgekomen. Was er ook echt geen typ voor, norse brombeer met een hart van goud, maar eenmaal klaar dan is het echt klaar..

Whoopy, NiVa0230 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  12. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.101
    113
    Ik vind het zo jammer dat er een filmploeg voor de deur nodig is om nader tot elkaar te komen.
    Jammer dat ze het zonder die toestand niet kunnen oplossen.
    En lijkt toch in sommige situaties net dat duwtje te zijn.

13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Mijn zus heeft ook daaraan meegedaan! Ook niet gewonnen :roflmao:

Rosa Canina vindt dit leuk.
  14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Haha wat grappig... En wat zie je dan ook goed hoe mooi je word van de make up en juiste belichting. Ik heb helemaal niet zo’n beste huid, maar op tv was die super egaal :roflmao:

citroenrasp vindt dit leuk.
  15. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Hebben jullie het deze week gezien? Die schoonmoeder die met kerst tegen haar schoondochter tekeer ging omdat ze wat te laat waren en het was de 2e keer dat ze haar zag :confused:. En dan later niet naar hun trouwerij gaan. Ik begrijp de schoondochter wel, wat een pinnige schoonmoeder, zou ook niet ingestapt zijn :p.

Maar ik zou er zelf niet blij mee zijn als Bert aan de deur stond.

16. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Dit!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik ben wel eens in het familydiner geweest.

Bert stond achter mij en wilde wat vragen, ik draaide mij om en had een camera op mij gericht. Schrok me rot. Ze waren op zoek naar m’n collega, of ik ze even naar haar toe wilde brengen.
    Geen idee of het goed afgelopen is, collega en ik waren nou niet echt vrienden dus het interesseerde me verder ook niet, heb alleen m’n eigen 10sec of Fame gekeken.

Whoopy, citroenrasp, Robijn89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Gewooniemand

Nou van mij mocht zij(schoonmoeder) ook de rambam krijgen zeg.
    Vooral wie gaat zijn haar nou op kerst wassen? Misschien was er iets in haar haar gekomen, moet ze eerst schoonmoeder om toe stemming vragen.

sillies vindt dit leuk.
  19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Bij die moeder op de muur stond een tekst in de trant van 'life is short, forgive quickly, love truly....
    Ik zou zeggen begin daar dan eens mee

Gewooniemand vindt dit leuk.
  20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja en eerst was ze nog boos op die schoondochter dat ze zich er mee bemoeide waarom ze te laat waren :|

Die daarvoor vond ik vooral sneu.. moeder die haar dochter van 9 gewoon laat staan..
    Ik zou er ook niet blij mee zijn maar als mijn dochter dit zou regelen, zou ik puur voor haar wel instappen.

Whoopy en Gewooniemand vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina