Hoi, Ik ben op zoek naar een passende naam bij Roan en Dion (mijn twee zoons) Ben in verwachting van een ? Dus zoek een jongens en een meisjesnaam Alvast bedankt!
Ian Joël Noël Quint / Quin Lias Brian Aron Mika Luca Milo / Mido / Miro Vigo Ivar Tygo / Tigo / Tycho Levi Owen Jaro / Jari Jona Vince Milai / Mikai Nilai / Nikai Mitch Loïs Nyah Yaël Luah Zoë Chloë / Chloé Naomi / Noémi Joanna / Joann Viënna / Viënne Joëlle Luna Demi Nika / Nila Nova Indy Jula / Juna Kira Lana Jade Gwen
Namen met twee klinkers in het midden die niet hetzelfde zijn en zonder trema zoals bij Roan en Dion: Kian Brian Leon Juan Leah Yael
Ik heb gezocht op namen van weer vier letters, en weer met een een O én N erin en beginnend met een medeklinker. Jongen Beno Fino Fons Gino Jeno Joen John Jona, Joni Joni Joon Jorn Keno Knox Koen / Coen Kuno / Cuno Leno, Lono Lino Lorn Meno, Mano, Mino Naor, Naos Nazo Nebo, Nemo Neko Nero Nevo Nido Niko / Nico Nilo Nino, Neno (Noah, Noak, Noam) Noël, Noel Noll Noud Nuno Tino Tony / Toni Toon Vano Zeno Meisje Joni, Jona, Jone Juno Kona Lona, Lone, Loni Mona, Moni Moon Noha Nola, Nona Nomi, Noma Noon Noor, Nora Nore, Nori / Nory Nova Nowi Noya Sona Sona Tona Vona Zona
Ook weer vier letters, en weer met een een O én N erin, maar niet beginnend met een medeklinker. Jongen Ando, Anko, Anno, Anjo Anso / Anzo Anto, Anxo Arno Eino Enor, Enol, Enok Enos / Enoz Enzo Erno Ingo, Into Oden, Odin Olin, Olen Onam Onne, Onno, Onni Onyx Orin, Oren Owen Yano Yona Yoni Meisje Aino Ione, Iona Oana Onia Onna Onya Oona Orna Owny Oyin Yona
Ivar Boaz Owen Bruno Aron Nino Vigo Alex Dani Gino Enzo Levi Xavi Gio Dewi Yuna/Juna Esra Ayla Lana Jula Ronja Gigi Nena Ziva Juno Riva Bibi Cato Edit: ik zie nu het bericht boven mij. Puur toeval dat de eerste twee jongensnamen (Ivar & Boaz) hetzelfde zijn, haha grappig
Bedankt allemaal! staan zeker leuke namen tussen. kan ik mijn shortlist weer aanvullen (voordat ik die aan mijn man voorleg)
Sommige zijn al genoemd, maar: Kian, Liam, Noah, Boaz, Raul, Noel, Joel Luca, Mika, Timo, Ezra Leah, Maud, Lois, Yael Zoë, Evi, Fay, Esra, Noëmi, Jolie, Joya, Nova/Novi, Romi
Juno En dan gewoon nederlands uitgesproken (als judo, maar dan met een n) Zo heet mij dochter. prachtige naam met een mooie betekenis: Juno is de romeinse beschermgodin van de vrouw, het huwelijk en de geboorte
Jarin voor een jongen, past leuk in het rijtje qua klinkers. Of is dat te ver gezocht? jArIn dIOn rOAn