Ik vind Noah een heel mooie optie tussen jullie verschillende stijlen! De naam Noah is vrij 'standaard', maar omdat zn broer een minder voorkomende naam heeft, vind ik dat juist leuk!
Noah is een leuke naam. Zou het zelf nooit kiezen daar het zo veel voorkomt. Maar gezien jullie verschillende stijl namen denk ik dat het een hele mooie tussenoplossing is!
Wes doet me in eerste instantie denken aan de zanger Wes (van 'Alane'). Daarna aan een afkorting van Wesley, wat ik een nogal volkse en ordi naam vind (maar dat vind ik niet van Wes). Noah vind ik bijbels. Verwacht ik iets meer naast een Levi bijv. en niet echt naast een Wes. Noah komt wel veel voor. Vind dat nooit zo.. en omdat Noa vrouwelijk is, klinkt ie op t gehoor unisex. Ben ik zelf ook al geen fan van.. Maar zoals eerder gezegd, vind ik ze wel bij elkaar passen evengoed. Cas, Tijn en Jur(re) vind ik leuke namen. Jouw overige drie namen en ook die van je man vind ik veel te hip en tevens niet passend bij Wes.
Noah Wes was de laatste afvaller voor mijn tweede zoon, als één naam dus . Ik vind het perfect bij elkaar passen!