Ik ben benieuwd wat jullie van de naam Nikai (of Mikai) vinden. Het is voor een jongetje. We hebben al een dochtertje met de naam Yenthe.
Ik vind het allebei leuk, hoewel ik Mikai net ietsje leuker vind qua uitspraak, en allebei passen bij Yenthe.
Nikai of Nikaj, leuk. Mikai vind ik wat minder, dan zou ik het op Mika houden wat ik weer wel een leuke naam vind.
Mikai Zo heet ons kereltje ook Wij hebben er heel veel leuke reacties op gehad en nog steeds. Het zijn ook nog eens hele knappe, lieve, vrolijke kindjes hahahaa Yenthe en Mikai vind ik ook mooier bij elkaar passen maar ik heb er natuurlijk niet echt een eerlijke kijk op...
Wat grappig om allemaal leuke reacties te lezen. We hadden verwacht dat veel mensen er erg aan zouden moetenw ennen, angezien je de naam niet vaak hoort. We moesten er zelf ook even aan wennen, maar ik vind het zo'n leuke naam! We neigen toch meer naar Nikai dan Mikai. Maar goed, we hebben nog tijd zat; eerst de 20w echo maar eens afwachten, haha! Dadelijk krijgen we weer een meisje; Mara vinden we dan erg leuk!
Zijn er ook forumgangers die Nikai geen leuke naam vinden? Kun je aangeven waarom (bv doet denken aan Nikkei )
Ik ken een jongetje dat Mikai heet... Dus hoef er niet echt aan te wennen. Ik vind Nikai eerder een meisjesnaam op de een of andere manier. Weet ook niet waarom...