Wij hebben de autostoel maxi cosi priori groep 1 zonder isofix, maar staat die bij jullie in de gordels ook zo wankel? Heb alle klemmen vast maar kan m zo naar links en rechts duwen........ Of is dat bij alle autostoelen zonder isofix zo?
Misschien begrijp ik het al, moet ik maar 1 van de klemmen vastzetten? Waarschijnlijk is 1 voor als je m achter de bestuurder zet en de ander voor achter de bijrijder misschien? Ga t zo nog es proberen
Hopelijk is het je al gelukt. Maar je moet inderdaad maar 1 klem gebruiken, degene aan de kant waar de gordel vandaan komt.
Is dat er zo een waarbij je aan de voorkant/onderkant van de stoel nog een schuif hebt die je vast moet zetten? Dan doe je eerst die schuif los, doet dan de riem achterlangs vast en als laatste doe je de schuif weer vast.
En goed de gordel strak trekken voor je 'm vast zet. Dat scheelt ook een boel. Hier staat ie wel stevig, hoor.
Ohhh ik vond dus ook dat onze stoel zo ontzettend onstabiel staat jeetje wat stom van me ga hem morgen gelijk met 1 klem zetten.
Ja je moet 1 klem gebruiken. Ik trek de gordel echt mega strak voor ik de klem vast zet. En die schuif aan de voorkant heb ik ook.
Oh, volgens mij maken wij dezelfde fout, ik vind ook al dat de Priori zo los staat, de Toby staat veel vaster. Ga morgenochtend even kijken