Britse boreling weegt 6,7 kilo In het noorden van Engeland heeft een vrouw onlangs een baby van maar liefst 6,7 kilogram op de wereld gezet. De 24-jarige Amanda Ellerton bracht de jongen in zes uur tijd ter wereld op natuurlijke wijze. De baby brak net geen record. In 1992 werd in Groot-Brittannië een baby geboren die 7,1 kg woog. (belga) Dat wil ik dus niet na doen!
Nou, mij ook niet gezien ! En dat ook nog eens op natuurlijke wijze, ik moet er niet aan denken zeg !
hier nog eentje uit Mexico. Deze stond in februari in de krant 6,6 kg pffff moet je toch niet aan denken?
jaa die laatste, dat was super Tonio! Tijdens mijn zwangerschap werd al gezegt dat Tijn groot zou zijn, en toen zeiden wij ook steeds: we krijgen een super Tonio! Maar Tijn was gelukkig "maar" 4030! hihi Zal je maar gebeuren zo een groot kindje eruit persen! Das toch helemaal geen baby meer? kus miek
Had die moeder suikerziekte ofzo? Ik heb wel eens ooit ergens gelezen dat het suiker dan opgeslagen wordt in de baby en die daarom zo groot worden. Maar of dat hier ook het geval was? Geen idee.... Groetjes, Josien
ik krijg nu al pijn in me .... jeetje moet er niet aan denken zo grote baby er natuurlijke wijze uit te persen
Wauw, en dan kom ik aanzetten met een beeb van nog geen 2 kilo . Zou ze wel eens naast elkaar willen zien liggen
ppff auwie jeetje moet er toch niet aan denken joh dan heb je gelijk een groot kind. Yeline was 7 maanden toen ze dat gewicht had
wow , die kan onderhand op zich zelf gaan wonen !.....ohhhhh das niet grappig hoor...moet er niet aan denken...