Ja, wij hebben onze namen grotendeels op de betekenis uitgekozen. -God hoort -God is goed -God is mijn licht Wij vinden het ook bij elk van hen passen.
De naam van mijn dochter betekend; beeldschoon. ( uiteraard ben ik het hier mee-eens ) Naam van zoon betekend; heerser van het leger. ( zoon kan het vooral allemaal goed uitleggen... en zo klein als hij nog is nu al bezig met delegeren... haha. )
Moest even opzoeken wat haar naam betekent, we vinden het gewoon een mooie naam. Laurierblad. Nou ja, kan dat bij iemand passen? Ik vind Dafne wel een vlotte, stoere naam en ik heb wel een stoer spijkerbroeken met cross shirt meisje, haha.
Onze oudste is vernoemd en daarvan was de betekenis hij die als God is. Uhh? Als gelovige zou ik vinden dat er alleen de 3 eenheid God is en als ongelovige kan ik mij er heel weinig bij voorstellen.
Mijn dochter van 18 jaar heet Kayley en betekent zuiver en dat klopt wel. Ze is heel eerlijk en behulpzaam en kan als het erop aan komt echt je de waarheid zeggen. Mijn zoon heet Shay en betekent een geschenk. En dat is hij zeker. Hij is 3 maanden te vroeg geboren en heeft hard moeten knokken. Ik heb hem niet kado gekregen maar hij is mijn wonder en dus een geschenk.
Onze dochter heet Féline (betekend "de geluk brengende" en "hij die geneest") Ze is geboren met een hartafwijking en het is gerepareerd (genezen) en ze brengt natuurlijk ontzettend veel geluk Onze zoon heet Pepijn en dat betekend "vastberaden"en Pijnappelpit. Hij is pas 4,5 maand dus weet nog niet of hij vastberaden is
Hier een S.am. "Zijn naam is God" Uh nou nee. Van God los soms misschien Maar wij hebben dan ook niks met betekenis van namen.
Onze oudste 'groot en geweldig'. Ze is inderdaad geweldig. Niet letterlijk groot, maar ze heeft een 'groots' karakter. De jongste 'vrede'. Ehh.. nou, nee