Heb het online nagevraagd bij babydump en daar werd gezegd van niet, maar toch lees ik op meerdere forums dat het wel past. Ik wil namelijk geen zwarte, vind ik wat saai en de mura heeft die alleen. Dus iemand die het zeker weet? En als het wel past moet ik dan de clip van de mura of de bugaboo hebben??
ja hoor past, we hebben hem vorige week gekocht bij de prenetal en past perfect. en nee we hebbben de clip van de mura niet nodig, hadden hem wel maar past gewoon zo erop.
Phfffff..... en hebben wij nu net een clip plus een zwarte parasol van quinny voor onze mura gekocht.
ja ik snap het ook niet hoor, want de 1 zegt dat het wel kan en de ander niet.. maar blijkbaar kan het dus wel. We hebben een zwarte kinderwagen besteld dus vind een roze parasolletje dan wel leuk voor ons meisje
Nee hoor is echt niet nodig, gewoon de bugaboo parasol kopen en dat past gewoon, hierboven zit ie er ook op, wij hebben de blauwe/groene mura 4 van 2008 gekocht, en nu een zwarte parasol, zelde kleur was niet meer te krigen. prenetal adviseerde ons juist de bugaboo omdat momenteel de naden van de parasolletjes van de mura zelf erg snel los schijnen te laten. wordt aan gewerkt schijnt,