ik wil even zeggen dat ik vandaag zeer tevreden ben van baby-dump. ik zal het uitleggen: we hadden een babycook gekocht na vier maanden gebruikt te hebben was heel die plastieke kom gescheurd en zelfs de pinnetjes van onder afgebroken, wij terug hebben een nieuwe gekregen. weer een paar maanden gebruikt en begon weer te scheuren maar ja ze eet nu met de pot mee dus niet meer gebruikt nu was het jaar garantie bijna om dus weer terug, mijn vriend vroeg kan ik geen geld terug krijgen en een ander merk kopen want dit is wel gek voor zon duur ding, en die mevrouw ja hoor geen probleem. dus fantastische service. een jaar gebruikt en niks betaald ik wil wel zeggen dat ik heel tevreden was van de baby-cook en wij heb in de vaatwasser zetten en daardoor dat metaal uitzet en krimpt en zo ging volgens mij dat plastiek scheuren. ik wil maar zeggen als je iets hebt gewoon mee terug gaan en ze ruilen het om groetjes mandy
ik ben ook wel tevreden! de wielen van onze mutsy gingen dwars staan, viel niet mee te lopen. plus de rits van de verzoringstas was ingescheurd. irritant! ik kwam binnenlopen, ik zeg "wielen, stuk". vent komt direct met leen-frame aan. kosteloos gerepareerd, én een nieuwe tas. prima toch?
ik ben ook blij met babydump hebben veel spullen gekocht oa box en kinderwagen.. werden veel vroeger geleverd dan de originele leverweek.. heerlijk!!
Ik ben het met je eens dat het niet zo snel kapot moet gaan maar vind je reactie een beetje vreemd.. Als ze je bij de babydump nu weer een nieuwe cooker hadden gegeven, was je dan net zo tevreden geweest? Zoals je het hier schrijft klinkt het een beetje dat je alleen blij bent dat je dat ding een jaar "voor niets" hebt kunnen gebruiken..
Vind ik ook wel een beetje idd. Vooral omdat het ook een beetje je eigen fout is omdat die niet in de vaatwasser mag wat ook aangegeven staat in het boekje.
ja dan was ik even blij geweest want dan had ik die doorverkocht ik wilde hier alleen mee duidelijk maken dat als je iets hebt wat kapot is dat je daar zeker mee terug moet gaan. hier in belgie doen ze dat niet dan moet je via de fabrikant he maar zien terug te krijgen. en ik vind dat zoiets zeker tegenwoordig toch in de vaatwasser moet kunnen. maar iedereen zijn idee daar over
volgens mij ook niet hoor ik ben dat toch nooit ergens tegengekomen. ik kan het niet meer checken want heb geen boekje meer
Dan hier iemand die helaas NIET zo tevreden is over baby-dump... Nou ja, niet zo zeer baby-dump... daar hebben we een goeie service gehad en duidelijke antwoorden, alleen de fabrikant wat minder leuke ervaring mee... Babykamer gekocht bij baby-dump... kregen we binnen, zet ik het ledikant in elkaar, probleem 1... schroef pastte niet Ik dacht: ga hier niet voor bellen, regel ik zelf wel. Opalief schroefje gepakt en op maat gezaagd, voilá, alles in orde. Commode in elkaar gezet, vrij weinig problemen gelukkig, dus vol goede moed op naar de kast. Ehm... ja... de kast... waar zijn de schroeven nou? Aan alleen 1 zakje scharnieren heb je niet veel Dus gebeld... "mevrouw, u krijgt binnen een week de materialen". Een week later idd materialen gekregen... maar ontbraken er weer 2 zakjes + zaten er verkeerde schroeven in. Wéér gebeld... "mevrouw, u krijgt binnen een week de materialen". Anderhalve week later komt er een envelop ?) binnen met 2 zakjes schroeven... LEUK!! xD Uiteindelijk met veel meten hebben we dan ook de kast in elkaar kunnen zetten, maar vond het wel schandalig dat je 2 keer moet bellen 1 keer is eigenlijk al teveel...!