Welke broodsoorten mag een kind van 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door onzewonders, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Misschien een stomme vraag, maar mag onze zoon die nu 1 jaar wordt nu alle broodsoorten? Dus dan doel ik ook op waldkorn, met sesam/ maanzaad, donker brood enz.?

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ja :D

3. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Geen idee of het "mag" maar ik geef mijn meisje gewoon wat ik eet. De ene keer mais dan weer waldcorn of gewoon volkomen. Als we weggaan neem ik ook wel eens een krentenbol mee. Heerlijk vindt ze dat! Het enige wat ik haar niet geef is wit brood.
    Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze nooit last heeft van haar darmen...

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ok! Dank je!

Ik geef eigenlijk ook al bijna alles, maar soms ben ik bang dat ik te makkelijk ben in het geven van verschillende producten.

Maar deze keer niet dus!:)

Dank je!

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik geef al heel lang alle soorten brood.. Alleen bij heeele harde korsten haal ik het eraf en in het begin grote pitten ook...

6. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik denk dat ze hier ook gewoon alles zou eten, we halen wel speciaal brood voor haar (eet zelf heel grof brood) maar wel verschillende korsten, maar die haal ik er nog af dus dan maakt het weinig uit.

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Daar heb ik nou nog nooit aan gedacht!
    Ze krijgt hier vanaf begin af aan al 6-granen bruinbrood met zonnebloempitten in de korst en ze eet alles op

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier net zo.
    Nu hebben we nooit heel donker brood

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier eet ze vanaf het begin wat wij eten: spelt, volkoren, grof, sesam, stokbrood, net wat we hebben.

10. Nati

Nati Niet meer actief

Ja, hoor, mijn dochter eet gewoon mee met wat wij eten.
    Toen ze begon met brood heb ik er op gelet dat er geen grote pitten in het brood zaten of de korst te hard is, maar sinds ze 1 is en tandjes heeft krijgt ze alle soorten brood.

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Onze zoon heeft ook altijd van alles gehad, goed voor de smaakontwikkeling lijkt me....

Kortjes nooit eraf gehaald (zie daar het nut nooit zo van in....)

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    onze zoon heeft ook altijd alle soorten brood meegegeten en nu vindt hij vooral donker brood met veel putten erg lekker.

en wat betreft die korsten...... hebben wij er ook nooit afgehaald. ze beginnen met een korstje eten en zodra ze een heel broodje eten ga je de korst eraf halen.....

Deel Deze Pagina