Hallo allemaal, zoals de titel het al aangeeft vroeg ik mij af of iemand dit al had geprobeerd. Ik heb als bijbuggy de Mac Laren Quest en aangezien onze nieuwe kinderwagen nog niet geleverd is zou ik de bunker willen meenemen voor de Quest. Enig idee als dit past? Ik heb ook een Quinny voetenzak maar die past niet zo goed in de buggy vond ik zelf. Die is echt meer voor de ligstand van de buggy/kinderwagen. Hoor graag jullie ervaringen.
Ik gebruikte de Bunker wel in de Quinny Zapp. Hij is wat aan de grote kant, maar het gaat op zich wel. Beter dan een verkleumd kind...
Ok ladies, dank je wel. dan neem ik het zowiezo mee, we gaan met de familie een weekendje naar Belgie en ik heb alleen de buggy dus dat moet geen probleem zijn. Dank je wel voor jullie reacties.
hier een bunker in een maclaren quest, en dat past prima! krijg 'm ook goed ingeklapt met de zak erin, dus: fijn weekeind gewenst en succes!
Fijn om te weten Lien. Wij hebben onze wagen (nieuwe Phil & Teds) vandaag gelukkig binnen gekregen. Heb de bunker maar daarin gedaan, weliswaar zonder booster want het is echt nog te warm voor de booster. Vult ook nog extra, heeft de kleine man nog wat extra ruimte om te zitten. Maar als ik de Quest gebruik zal ik niet meer schromen om de bunker erin te doen. Zeker als het ook zo inklapbaar is.
@ Marlett: Kun je de lodger bunker gewoon in de quinny zapp laten zitten als je hem inklapt of moet je hem er steeds weer opnieuw uithalen / indoen?