Dames, De makro heeft de pampers jumbo grootverpakkingen in de aanbieding. Wanneer je 3 jumbo grootverpakkingen (1 jumbo grootverpakking bevat 3 pakken) koopt, krijg je de 4e gratis. Je hebt dan 12 pakken pampers voor 84 euro. Nu is mijn vraag: welke maat zou ik kopen. Ik dacht aan 2 dozen(met 3 pakken) van maat 2 (3-6 kilo) en 1 doos maat 3. Maar nu vraag ik me af: is dit voldoende in maat 2 of is dit te weinig? Vind het zonde om 3 pakken pampers (maat 2) over te hebben. Wie kan me eens helpen, ik heb geen idee hoelang de kleine gemiddeld in een maat pampers zit. Alvast bedankt!
Om te beginnen is de makro bijna nooit voordelig met luiers. De aanbieding van 3 voor 20 euro is nml goedkoper. Ik zou het niet doen ook niet omdat je niet weet of je kindje tegen pampers kan en of de pasvorm wel goed is voor jouw kindje. Sommige kunnen er niet tegen of lekker er steeds mee door.
Je doet ongeveer een week met een pak pampers. Dus 6 normale verpakkingen maat 2 zul je sowieso wel nodig hebben lijkt me, na maatje 1! Als ik zoveel tegelijk zou kopen zou ik de verdeling zo doen zoals je al schrijft. Uiteindelijk gaat je kindje ooit over op 3, ook al is het misschien nog niet na 6 pakken maat 2. Weggegooid is het dus nooit, het ligt misschien alleen wat langer. Suc6! En idd er zijn vaak aanbiedingen van 3 pakken voor 20 euro, dus of je meteen al zoveel moet kopen......? Voordat ik ze op heb zijn ze vaak alweer ergens in de aanbieding, is mijn ervaring. Ik heb voor de komende baby vast 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 op voorraad Over ruilen voor een andere maat doen ze bij de etos en kruidvat trouwens niet moeilijk.
Zou ze kopen. De 3 voor 20 euro aanbiedingen zijn altijd alleen maar in de zomer en zijn nu voorlopig weer voorbij tot juni/juli.
beetje offtopic.. maar ik heb een vraagje. ik heb 15 losse pampers in mt 1 newborn. Moet ik zoiezo een pak erbij halen in mt 1?
Celia82: je kan er beter een pak bijkomen, maaaar das mijn mening. Mijn ervaring was: ongeveer 5 luiers per dag ( ik wilde wel vaak verschonen ivm plasjes die luieruitslag kunnen veroorzaken en in t begin poepen die baby's wat af hihi) Met die 15 luiers die je dan ong 3 tot 4 dgn??? Maarja das mijn ervaring geweest in t begin dan....Ik verschoon nu ook ongeveer 4 tot 5 x per dag. Maybe kunnen andere meiden je ook advies tips geven, want weet niet wat normaal is per dag dat je een luier moet verschonen.
Zou niet in het stadium waar je nu al zit zoveel pampers inkopen. Tegen de tijd dat de kleine er is zijn er ongetwijfeld nog vele andere aanbiedingen (waar je soms ook nog een leuk presentje bij krijgt -> bijv nu bij Etos). Makro is niet altijd goedkoop met luiers en je moet er echt een berg kopen, is ook een flinke aanslag in ene keer op de portemonnee.
Ik heb dus tijds ook van deze aanbieding gebruikt gemaakt!! Kwam er alleen achter dat zodra Milan poepte in een pamper echt werkelijk alles onderhing. Ander merk luiers (c1000 en huggies) geprobeerd en dat gaat super. Maar ja, daar zit je dan met je 9 pakken pampers!! Gelukkig heeft een vriendin ze overgenomen. Maar ik zou het dus niet meer doen. Pas als je weet dat ze goed bevallen!!
WIj hebben 10 weken met maat 1 luiers gedaan Je verschoont je kindje de eerste weken (bij bv) zeker 8x per dag. Denk dat ik 6 pakken gehaald heb. Maar wij hebben dan ook wel een klein kindje. Maar 1 pak heb je zeker nodig
Dames, bedankt voor de reacties. Ik zal inderdaad de andere acties ook even in de gaten houden. Ik had er nog niet aan gedacht dat een baby inderdaad allergisch voor de pampers kan zijn. Dus nog even verder kijken dus!
Ik heb ze ook gekocht bij de Makro, de aanbieding van 3 voor 20 euro heb ik al in tijden niet gezien.
Eva heeft een paar dagen maatje 1 aan gehad en toen waren we dat gehannes wel zat, we kregen de luiers nauwelijks dicht. Dus dat je sowieso een pak nodig is hebt hoeft niet zo te zijn. Eva was wel 4350 gram en 53 cm en dus vrij groot. Maar als je geen gratis luiers krijgt uit dozen enzo zou ik wel een pak in maat 1 kopen, beetje lastig als je alleen maat 2 hebt en die veel te groot is Ik zou ook niet teveel van 1 merk in 1 keer kopen, wij hebben heel veel pampers van mijn nichtje gekregen omdat haar kinderen er niet tegen konden.
Hier hebben we ook maar heel kort met maat 1 gedaan, omdat mijn dochtertje bij de geboorte al 56 cm en 4700 gram was! Een pak maat 1 en 1 pak maat 2 kom je een heel eind en er kan altijd toch iemand een nieuw pak halen? Misschien kennen jullie deze website al, maar hier kan je zien waar de grote merken in de aanbieding zijn: www.watkostenluiers.nl Je kan je dan opgeven voor de nieuwsbrief.
De 3 halen 2 betalen actie van Pampers is in augustus / september net weer geweest bij o.a. Kruidvat, Etos, C1000 en AH. Volgens mij is die actie er in ieder geval twee keer per jaar en dan vaak in alle grote supermarkt- en drogisterijketens. Meestal achter elkaar. Verder krijg je als je de Prénatal doos hebt opgehaald, later ook nog van die bonnen thuis gestuurd met de 3 halen 2 betalen actie. Kom je dus al een heel eind mee! Hier trouwens 1 1/2 pak maatje 1, 7 pakken maatje 2 en daarna maatje 3... Daar gaan we volgens mij wel even mee doen!
Ik heb nu trouwens bij de Makro 12 pakken luiers voor 86,-, nou voor die 6 euro, dus zeg 21,50 voor 3 pakken. Nou, voor die 1,50 verschil met de allerbeste kortingen koop ik ze liever nu.