Hoi Hoi, Aangezien ik weer in verwachting ben en ik niet echt tevreden was over de wandelwagen die we bij mijn dochter hebben gebruikt wil ik een nieuwe wagen gaan kopen. Maar mijn dochter is nu 15 maanden en als ik bevallen ben (in juni) dan zal zij nog niet alles volledig te voet te doen en soms dus willen zitten. Nu hoor ik van moeders om me heen dat ik beter een dubbele wagen kan halen, echter vindt ik dit iets teveel van het goede. Nu was ik laatst aan het winkelen en zag ik een wandelwagen voorbij komen met een plankje waar je kind op kan staan, die waren bij mij wel bekend, alleen zat hier ook een soort stoeltje op. Dit zou ideaal zijn voor mijn dochter zodat ze af en toe mee kan lopen en als ze moe is kan ze op het plankje staan of zitten. En als ik met haar alleen op pad ga neem ik gewoon de buggy mee. Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja bevalt het goed? En waar kan ik het kopen?
je bedoelt de kiddysit Kleine Dreumes: Jij blij zij blij Ik heb 'm niet. Ik heb altijd gewoon een sta plankje gehad voor mijn zoon die toen zijn zusje geboren werd net 21 maanden was. Hij kon wel al heel goed lopen. Dit was voor hem voldoende. Ik hoor prima verhalen over de kiddysit
je bedoelt de kid-sit wij hebben hem ook al gekocht. onze zoon is net geen 2 1/2 als de 2e komt. Als je geen nieuwe wil (ivm de prijs) kijk dan eens op internet. Ik heb er een nieuwe kunnen kopen voor weinig omdat hij de vorige eigenaren niet beviel. De kleine wou er niet op. Ben benieuwd wat onze bengel ervan gaat vinden.
Kleine Dreumes: Jij blij zij blijHier heb je ze. Heb er geen ervaring mee maar heb ze idd ook gezein en ze leken me erg handig!
Bedankt voor de reacties. En fijn om te weten wat nu de naam ervan is. Ik ga gelijk eens op het internet surfen. Ik heb er ook over nagedacht om alleen een sta plankje te halen, maar toen ik zag dat er ook 1 met een zitting was, dacht ik super handig voor het geval ze toch wil zitten.
Heb hem ook tweede hands gekocht voor onz eoudste straks dan 23 maand. Je kunt het zitje erook af halen zodat je alleen een plankje hebt. Wij hebben laatst even proefgereden in de kamer. hij vond het prachtig: broem broem was het enige wat hij riep. Dus dat word nog wat straks als we uit wandelen gaan.
Wij hebben hetzelfde dilemma gehad. Mijn zoontje zal 1,5 zijn als de tweede komt. Het plankje met zadeltje (kidsit) leek ons ook wel wat. Maar ik denk echt dat hij daar nog net te klein voor zal zijn. Ze moeten echt wel een beetje evenwicht bewaren. Ik vind het dan ook erg jammer dat er niet een gewoon stoeltje op een plankje bestaat, waar je je kindje desnoods op vast kan maken. Weet iemand of dat bestaat? Een duowagen naast elkaar leek me na uitproberen in de winkel en ingeklapt in de auto niet handig. Groot, zwaar en onhandig. Maar goed dat is heel persoonlijk, helemaal omdat het ligt aan de grootte van je auto. Nu hebben we een hele oude phil en teds (kiwi explorer) duowagen op marktplaats gekocht. Je hebt deze ook nieuw en in nieuwere versies op mp. Hier kun je twee kindjes achter elkaar hebben zitten,. Je kunt er eentje op hebben zitten. Maar ook een baby onder hebben liggen en een kindje daarboven hebben zitten. Net zo breed als een gewone wagen en erg handig lijkt mij..! Wij willen onze andere wagen (mura) nog wel blijven gebruiken incl een draagzak en later misschien een kidsit/plankje. Dus deze is gewoon voor erbij. Ik zou eens goed in de winkel (op een parcours) en in de auto uitproberen, wat voor jullie bevalt.
Daar heb ik dus ook aan zitten denken. Mijn dochter is 21 maanden als ze er een broertje of zusje bij krijgt, en ik weet dan natuurlijk nog niet of ze goed haar evenwicht kan bewaren. En die wagen waar je het over hebt, daar heb ik ook over na zitten denken. Zie hem de laatste tijd vaak voorbij komen en ziet er wel ideaal uit. Wellicht dat dat ook nog een optie is.