Voor mijn zoon heb ik destijds alles blauw gedaan, maar nu we weer een jongetje verwachten wil ik eigenlijk iets anders. Ik zag een hele mooie wiegdeken in mintgroen en nu speel ik met het idee om het kamertje in mintgroen met grijs te doen. Of is dat toch meer voor een meisje?
volgens mij is tegenwoordig een kleur niet zoveel meer voor een jongen of een meisje. lekker doen dus. alleen roze voor een jongen zou ik niet doen, voor de rest kan alles
Leuk hoor! Gewoon doen. Wij hebben een grijsblauwe kleur op de muur in het kamertje voor een meisje, ik vind dat alles moet kunnen hoor als je het mooi vind!
Wij verwachten een meisje en hebben ook mintgroen alleen combineren wij het met roze. Tegenwoordig kan het allemaal.
Ja kan prima! Wij willen het niet weten en het kamertje etc is hier ook mintgroen/grijs/wit. Dus een jongen zal hier er ook in slapen
Het hele thema voor onze zoon wordt mintgroen en licht grijs. Zeker doen dus, zijn er héél tevreden over! en zeker niet meisjesachtig!
Héél erg leuk! Speel ook een beetje met het idee om warme, vergrijsde tinten te gebruken (waaronder ook vergrijsd groen).