hema kortingsbonnen te gebruiken voor babyuiitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

of komt er binnenkort wel een andere aanbieding? want het scheelt niet veel eigenlijk maar 15 procent????????????

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Soms hebben ze speciale koopavonden maar daar krijg je dan ook 15% korting op alles.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hm oke dan kan ik net zo goed nu alvast een paar dingen halen

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik denk maar zo: al is het maar 15% korting, toch mooi mee genomen!
    Ga er dan ook zeker gebruik van maken!

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vooral gebruiken op duurdere dingen scheelt ook!

Ik dacht van ik wacht nog even met borsteltje, manicuresetje etc. Maar als je natuurlijk een luiertas koopt of luieremmer oid. Dan scheelt het al gauw een paar euro ipv een paar cent!! ;)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tja je moet gewoon veel in het rond kijken. soms zijn er bij bepaalde winkels leuke aanbiedingen en soms lange tijd niet .

de kruitvat en de zeeman en Wibra hebben soms echt super baby aan biedingen dus hou die in de gaten

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik denk dat ik sowieso de verschoningskussen of hoe heet dat :) die ga ik halen en luieremmer hoef ik niet ik ga gewoon kleine pedaalemmer halen

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ik ben vandaag naar de hema geweest en man man wat was het druk. Mijn moeder heeft alles gekocht en dit hebben we gekocht: regenhoes voor kinderwagen, wagen netje,
    melkpoedertoren, flessenreiniger, magnetron sterillisator,5 rompertjes, kam+borstel, badthermometer, en aankleedkussen. We hebben overal van die stikertjes opgeplakt op die kleine dingetjes scheelt niet veel maarja zonde als ik het niet zou gebruiken. Wat zal ik volgende week kopen??

Deel Deze Pagina