Ze kunnen niets betekenen alleen bij spoed. Ik moet dus eerst heel veel bloed verliezen of ijlen van de koorts voordat ze verder kijken....
Het is wel echt dubbel shit hè, zou je eindelijk je echo krijgen, krijg je corona! Maar ik snap ergens ook wel dat zij, zolang jij inderdaad niet mega veel bloed verliest (heb je nog afscheiding?), mega krampen of mega hoge koorts hebt, zij liever geen risico lopen op een corona infectie. Hoe kut voor jou ook. Heb je een nieuwe afspraak staan? Heeft de echoscopist het woord miskraam al in haar mond genomen? Want als het een miskraam zou zijn veranderd corona daar helaas niets aan, dan is het 'toch al mis'... Vind het zo klote voor je, vanaf test 1 al zoveel onzekerheid, duurt nu echt al weken! Ik denk aan je! Laat je weten hoe het afloopt?
Ze hebbeb het woord miskraam nog niet gebruikt. Maar als je 8 weken zwanger bent en er zijn twee vruchtjes van maar 6 weken zonder hartslag dan is het voor mij wel duidelijk. De afscheiding is nu weer gestopt en het is nu alleen wat vloeistof bruinig niet eens bloed te noemen. Ik snap ze aan de ene kant wel. Maar ik hoop zo dat het zo niet actief wordt en dat ik dagen lang hier en miskraam moet hebben in mijn eentje. Dat is echt wel een angst. Maar goed ik moet er nu maar vertrouwen in hebben dat mijn lichaam dit keer ook als vasthoudt. Ik heb nog geen nieuw afspraak. Ik mag die pas maken als ik uit quarantaine ben. Hopelijk is dat as zaterdag. Als ik dan 24 uur klachtenvrij ben mag ik uit quarantaine. Ze gaan mij waarschijnlijk dan direct doorsturen naar de gynaecoloog. Omdat de echoscopist ook een abnormale ruimte bij mijn bekken zag. Geen idee wat dat is. Gelukkig wil de verloskundige nu wel vragen aan de echoscopist om te kijken naar de cd rom van de echo in Hongarije... Deze cd rom brengt mijn man morgen langs. Bijzonder vreemd deze situatie. Ik hoor mijn kinderen. Ook soms huilen (niets ernstigs hoor) en dan wil ik zo graag naar ze toe. En dat mag niet. Mijn zoontje van zes deed gister de deur open van mijn kamer en zri heel snel hoi mama en ging gauw weer weg. Ik mis ze enorm en ik ben gewoon dichtbij. Heel raar.
Pff jeetje wat zit jij in een moeilijke situatie. Dat je je kindjes niet eens een knuffel kan geven maakt het alleen maar moeilijker. Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt en dat je kindjes een stevige knuffel kan geven.
Ohh get ook nog in eenzame isolatie. Wat kut. Ik zit sinds vandaag ook in isolatie maar onze kinderen kunnen niet zonder zorg (bijna 2 en net 3) dus wij hebben besloten met de kinderen in isolatie te gaan. Vanmorgen iedereen getest. Ik ga duimen voor je meid! Hou je hoofd omhoog, digitale knuffel!!
Mijn man is negatief getest maar is ook in quarantaine met de kinderen. Echter ben ik de enige die vreemd genoeg positief getest is. Als zij donderdag negatief testen mogen ze uit quarantaine. We hebben gelukkig een redelijk groot huis waardoor ik echt een eigen badkamer, toilet en slaapkamer heb opde eerste verdieping. Mijn man woont nu op de tweede verdieping, waar een douche met wastafel zit en de begane grond met de kinderen. Ze moeten echter wel over "mijn" verdieping " om bij hun slaapkamer en badkamer te komen. Dus ik maak alles continue schoon wat ik aanraak. En mijn man regelt nu alles voor mij qua eten en drinken. Het is echt gekkenwerk. Mijn kinderen zijn 6 en 7... Dus die kunnen ook niet zonder zorg. Jij ook sterkte! Normaal klaagde ik altijd als ik samen met ze in quarantaine zat maar nu zou ik dat wel willen.
Lieve @Chanan82 Ik wou zeggen dat ik je helemaal begrijp. Zelf in maart 2020 ( werkzaam in de zorg) covid opgelopen. Was 5 of 6 weken zwanger en stond op het punt mijn eerste echo te krijgen. Ik weet nog hoe radeloos ik was...was alles goed met de kleine? Klopte het hartje? Maar ik dacht er op dat moment alleen maar aan geen moeders en baby's te besmetten en hoopte met heel mijn hart dat het goed was. Ik moest ook bellen met de verloskundige als ik op de ic terecht zou komen. Mijn oudste was 4,5 jaar en mijn jongste net 2 jaar. De oudste was doodsbang dat ik naar het ziekenhuis zou moeten. Met elkaar in quarantaine gezeten...kinderen hoefde niet getest te worden...mijn man heeft dat ook niet gedaan. Met onze 3 kids is alles goed. Onze jongste is onwijs sterk..wel met verkoudheden etc...maar een echte bikkel. Hopelijk met jou ook alles goed
Aankomende dinsdag om 11 uur heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Tot nog toe heb ik nog steeds af en toe een beetje bloedverlies en geen krampen of zo. Ik hou nog steeds het meest rekening met het slechtste nieuws dat er is. En dan dinsdag verder kijken hoe het verder gaat.
Oh nee das niet hoopgevend Nu, het is niet het vruchtje ofzo denk ik, dat ziet er toch denk ik iets anders uit. Maar het is wel echt een grote ja.
Toevallig net drie kwartier op het toilet gezeten. Het stroomt eruit. Ik denk dat ik de twee vruchtjes ook gevonden heb. Ik moet nu plat om het bloed te stelpen. Als dat niet genoeg is moet ik naar de gynaecoloog…
Oh nee ik volg Je ook van af het begin met je rollercoaster en hoopte voor iets anders .maar vind dit niet hoopvol klinken en er uit zien .maar ik ga hard duimen dat het niet de vruchtjes zijn .hele dikke knuffel ❤
Helaas denk ik de vruchtjes ook al gespot te hebben. En ik kan niet opstaan want dan stroomt het er echt uit.
Ik lig nu in het ziekenhuis. Net een echo gehad. 1 vruchtje zat er nog . Zonder hartslag. Ik vloei nog steeds een krijg een curettage.