Flesje meenemen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ladycake, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Morgen ga ik weg met de kleine meid en ik zal in ieder geval 1 flesje daar moeten geven. Echter weet ik niet of ik daar de mogelijkheid heb het water op te warmen.
    Iemand hier ervaring mee en hoe doe je dit dan?

2. Alita

Alita Niet meer actief

Is er geen restaurant dan?

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik neem dan een thermosfles met gekookt water mee en een met koud water en een afgepaste hoeveelheid melkpoeder (in zo'n 3-vaks bakje, ik meet dan meestal voor de zekerheid 2 of 3 voedingen af).
    Als het flesjes-tijd is dan meng ik het hete met koude water eerst tot de juiste temp en dan pas ik de hoeveelheid aan. Vervolgens melk erin, mengen (meestal roer ik met een vork en schud het een beetje) en klaar! Bij ons blijft het water in de thermosfles ook echt de hele dag heet, dus kan er zelfs meerdere voedingen mee maken.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Van te voren even vragen. In principe kun je overal waar je thee kunt drinken ook een fles maken.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dan neem ik een thermoskan met heet water mee, en een flesje koud water. Dat kun je ter plekke dan mengen (oa voor tochtje naar park)..

6. juf85

juf85 Niet meer actief

idd thermosfles met gekookt water en een flesje koud water, en dan mengen tot de juiste temperatuur en dan de melk erbij doen.

7. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Handige tips, want ik liep hier ook een beetje mee in de rondte.. haha... Ga van de week maar eens kijken voor een kleine thermosfles

Deel Deze Pagina