Hoi hoi, Ik ben opzoek naar een jongensnaam ( meisjes naam hebben we al ) die een beetje leuk past bij de namen J.a.y.d.e.n & A.s.h.t.o.n Lengte van de naam maakt niet uit. We houden totaal niet van namen als Delano of Dj namen zoals Django ofzo. En het liefst ook niet eindigend op een Y. Moet wel een Engelse naam zijn maar goed als Nederlands uit te spreken. Beetje stoer mag maar niet te kakkerig. Alvast bedankt!
Quinten Owen Vince James Samuel Logan Collin Damian Lewis Dylan Brandon Jack Jordan Ryan Mitch Micah Dorian Julian Brent Ferron
Novan en Nolan vind ik super leuk, maar manlief vind het niks. Hij is dan ook de dwarsligger van alle namen tot nu toe 😂 Jason vind ik veel te veel op Jayden lijken. Raeven heeft ook wel wat die ga ik opschrijven bedankt
Logan Connor Quinn Devin Deacon Dominic Marlon Randall Rylan Carson Donovan Shane Nathan Ethan Skyler Brayden Brody Cameron Dylan Damon Denver Christopher Brandon Bradley Damian Justin Ferrence Nigel Kieffer Tyler Rocco Matthew Calvin Clement Gino Mitchel Hayden Caiden Jordan Lennon Jeremy Gavin Zackery Chandler Joshua Senna Greyson Keaton Kellan Miles Holden Jameson Kyle Landon Maxwell Morrison Mason Trevor Travis Julian Jaycen Corbin