Met tranen over mijn wangen. Heel veel sterkte meid. Hoe kan zoiets zo ineens gebeuren. Wat een mooie naam hebben jullie gekozen en een mooie tekst voor op het kaartje. Nogmaals heel veel sterkte.
Dankjewel allemaal.... Onze Pasen is een treurige dag... Ik krijg gisteren al de vraag van iemand... : Als jullie +- 12 maanden verder zijn willen jullie dan nog een kindje....' ik dacht echt pfff mens dat vraag je nu toch niet , als iemand net hun zoontje zijn verloren?!?...' ik heb er met dit antwoord op gereageerd '' joh wat gaat jou dat aan , wij zijn een gezin die net hun zoontje en broertje hebben verloren en dan ga jij nu al vragen willen jullie over +- 12 maanden nog een kindje krijgen...? ohhh ik was echt woedend op die vrouw.....!!!:x Vrijdag mag ik een tatoeage gaan zetten Noud 16-04-14 (en een klein vlindertje erbij)
Wat verschrikkelijk en wat heftig voor jullie als gezin!! Ik heb er geen woorden voor....zonet een paar traantjes gelaten. Ben zelf 5 aug. uitgerekend en vandaag net zo ver als jij was. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en kracht toe. Hopelijk heb je een beetje steun aan de tatoo die je gaat zetten.