Ik denk dat je vooral moet kopen wat je zelf mooi vindt. Het ene a-lijn jurkje is de ander niet bijvoorbeeld. Er hangt ook nog wel eea af van wat voor halslijn het jurkje heeft, de lengte etc. Ik heb maat 48/50 (gewicht zit in de buik, relatief slanke benen) en heb zowel a-lijn jurkjes als strakke jurkjes, als rechte sweatjurken in de kast hangen. Ik vind zelf dat alles prima kan, ook met mijn figuur en in mijn maat.
Ik heb ongeveer hetzelfde figuur en ik denk juist dat alleen foto 1 en 5 de meeste kans van slagen hebben. Foto 1 leuk en denk dat dat alles wel verdoezelt. Foto 2 ligt er aan of je brede heupen hebt, zoja dan zou ik die jurk niet dragen. Zonee, dan lijkt die goed. Bij foto 3, de rok vind ik de buik juist opvallen. Bij foto 4 zal een buik wel verdoezeld kunnen worden, maar met grote billen lijkt dat jurkje mij te kort. Dus afhankelijk van het formaat billen Foto 5 lijkt goed , maar inderdaad ook behoorlijk kort.
Klopt helaas. Vlak nadat ik dit topic had geopend was ie van de site af. Uitverkocht ws. Ontzettend jammer. Heb m nu in ander printje besteld, wel zelfde model.
Het is niet alleen webshop hoor, ze hebben een winkel in Rotterdam en den haag (matty mode) Ik shop erg vaak daar. Waar je ook nog kunt kijken is hippe kip, zelfde soort winkel. Ook in Rotterdam en online
Deze kleding vind je in veel kleinere boetieks en winkeltjes (tenminste hier in Amsterdam word je er mee dood gegooit). In het confectie centrum zit de groothandel die levert aan dit soort winkels. Boetiek phillepine in Purmerend (met webshop) en byhilke (webshop) heeft vaak ook dezelfde kleding als deze webshop al heeft Joanne een grotere collectie.