idd.. mee eens.. weeen waren minder erg dan die pijn smeekte mijn vriend me nock te slaan slaat nergens op want tuurlijk doet ie dat niet maar ff om aan te geven hoe zeer t doet en ze zeiden dat het vaak na bevallingen tot uiting komt.. dus mocht je ze hebben laat ze het even goed nakijken zodat je die helse aanvallen misschien voor bent.. en let eens op of je de kramp krijgt na vet en ei.. waren nog meer dingen waar ik op moest letten maar toevallig had ik voor al mn aanvallen ei of vette hap op.
Ik had het voor ik toenstraks ging eten, toen was het gezakt en na het eten van broodje knakworst was het ook weer terug in alle hevigheid. Maar krijg.het dud ook regelmatig zonder iets gegeten te hebben.
Ik heb minder last van mn maag, af en toe wat lichte krampjes, gister bij gyn geweest, alle bloed en urine uitslagen zijn beter dan ze waren (nog heel licht verhoogde leverwaarde, maar heel veel gezakt sinds vorige week) ik heb ook geen last meer van drukpijn dus de gyn weet bijna zeker dat het te maken heeft met de ligging van de kleine. Maar mag weer naar de verloskundige, ben niet meer medisch, moet daar morgen heen dus dan zal ze wel voelen hoe ze ligt Op dit moment maak ik me geen zorgen. Voel me redelijk en als ik weer spontane klachten krijg kan ik aan de bel trekken. Thanks voor je berichtje!
Graag gedaan hoor Maar wees blij als je nou weer pijn krijgt gewoon gelijk een galblaas echo vragen joh Succes met je verdere zwangerschap ga je in het zh bevallen of thuis of weet je het nog niet??
Ik bel idd gelijk als er wat is Nu ben ik i.p. niet meer medisch, dus ga gewoon thuis bevallen zoals het er nu uit ziet. Tenzij de VK zegt dat het door de schommelingen in mn bloeddruk beter is om daar te bevallen, ook prima! Ik laat me leiden door hun advies. Gister bij de gyn was mn bloeddruk wel weer wat te hoog, maar kan zo binnen een uur weer lager zijn, geen pijl op te trekken!
Nee die bloeddruk meting 1 keer is ook niet overtuigend vind ik ze zouden een uur om de 10 minuten moeten meten om duidelijkheid te krijgen miss was je een beetje opgewonden zenuwachtig had je net een trapgelopen ofzo...dan schiet ie al omhoog (toch?) whaha
Haha van alle inspanning kan het wat omhoog schieten idd! Maar bij mij meten ze vaak als ik al ff rustig zit/lig, dus niet gelijk. En ik ben ook niet zo'n stresskip Toen ik in het ziekenhuis lag en alleen bedrust had daar, was ook elke meting anders. Dan weer hoog, dan weer redelijk goed, dan bleef het weer tijdje te hoog.. geen pijl op te trekken dus! Ik merk het vaak ook wel als ie iets te hoog is, voel me dan ook gewoon beroerd (wel vaak momenteel) met veel zweten/klam, af en toe verhoging, misselijkheid en af en toe aanvallen van hoofdpijn die ook zo weer weg zijn.. Ach, morgen weer naar de VK, ben benieuwd!