Ik ben op zoek naar meiden die een Lodger Bunker hebben voor hun kleintje! Ik twijfel namelijk of de bunker in mijn buggy pas, ook al staat er overal dat het in elke buggy pas. Ik heb namelijk een buggy met 5-puntsgordel, maar die kan ik niet loshalen om hem door voorgevormde gaten van een voetenzak te halen. Misschien wil iemand een foto maken van hoe het er van binnen uit ziet? Alvast bedankt!
Als de gordels niet los kunnen kun je ook geen bunker gebruiken, maar hoe maak jij dan de gordels losser en vaster?
Er zit wel een schuifsysteem op om ze langer of korter te maken, maar geen klipje of haakje waardoor ik hem door een opening kan halen.
Als je de gordels niet los kan halen kun je hem niet voor de Bunker gebruiken. Bij mij kunnen de gordels los dmv een klipje.
onze bunker past niet in de buggy (Mc Laren), we hebben nu een aparte voetenzak gekocht voor de buggy en de lodger zit in de wandelwagen. als ik dit van tevoren geweten had was ik niet overgegaan tot de aankoop van de bunker.
Dat is ook precies de reden waarom ik dit nu wil weten, want het is gewoon zonde geld als je de bunker hebt en je kan er niets mee.. Wij hebben ook een MacLaren Quest en daar kan hij dus niet in. Jammer! Zeker omdat er bij staat dat het in elke buggy/kinderwagen past (MITS je de gordels dus kan loshalen, wat er niet bij staat )
Bij ons past ie volgens mij ook niet in de buggy. Wist zelfs niet dat ie daar voor diende . In de maxicosi hebben we hem wel veel gebruikt en als draagzak ook wel eens af en toe;
Hoi Marsab, kan het zijn dat de Koelstra buggy breder is dan de Mc Laren? En heb je niet het probleem dat de bovenkant van de bunker naar beneden glijdt als je je kindje erin wilt doen? Je kunt de bovenkant namelijk nergens aan vast maken.Althans, dat probleem hebben wij.