Ik weet dat er al heel wat lijstjes geplaatst zijn, (geloof me ik heb álles gegoogled en gelezen!) zie ik doordat het teveel is niet meer wat echt leuk is. Ik weet dat ik nog heeeeeel veel tijd heb, maar ben zo'n ontzettende twijfelkont! Ondanks dat de papa en ik uit elkaar zijn, wil ik mijn kindje graag een naam van zijn afkomst meegeven. Ik ben dan ook op zoek naar een Turkse jongensnaam, wel eentje die mijn familie en omgeving kan uitspreken, dus zonder moeilijke leestekens. Ex en ik waren het vrij snel eens over een meisjesnaam en hadden voorzichtig een jongensnaam, maar nu begin ik toch te twijfelen. Vind namen waar een Y in voorkomt of mee begint altijd erg leuk. Maar roep vooral wat je weet
Bij mij in de opvang zijn er een Rasslen, Yahia en een Ilias! De broertjes van hen heten Rayan, Skander en Adam. Succes!!
Dank jullie! Zitten idd mooie namen tussen en min 2 favoriete namen ook Moeten alleen nog even helemaal op 1 lijn zitten. Aydin zonder het puntje op de i, vind ik ook erg mooi Nog meer suggesties toevallig???
Ik denk dat als je echt even niet meer aan kunt voelen wat nou echt leuk is en wat niet, je het even moet laten rusten! Zeker omdat je nog best wel wat tijd hebt zou ik zeggen laat het maar even gaan en kijk er later weer eens met een frisse blik naar.
Maar goed, mocht je toch ideetjes willen, hier een lijstje met Turkse namen met een y erin Bayram Danyal Derya Hayri Ilkay Ilyas Kuzey Seyyit / Seyyid Taylan Yahya Yakup Yalçin Yasin Yavuz Yildirim Yilmaz Yunus Yusuf Zekeriya Ziya
Dank je wel voor de hele lijst Michelle! En moet het ook loslaten eigenlijk, maar dat lukt niet echt hahahaha!
Vind ik ook heel mooi! Net als Emrah, maar een goede vriend van de papa heet zo en weet niet of het dan wel zo geslaagd is. En volgens mij zei ex dat er nog iets met die naam was (zoontje van familie) Maar hij staat nog steeds op mijn lijstje