Ik ben het eens met het feit dat Amerikaanse namen minder passend zijn bij je andere kids. Marlou, Louke, Louise Filou
Mijn meiden hebben twee totaal verschillende namen mensen stonden versteld dat de naam Van de jongste niet apart is daarentegen haar 2e naam wel.. Zijn toch verschillende persoontjes ik vind dat het niet allemaal uit dezelfde categorie hoeft te komen maar dat is mijn mening zo verschillen we allemaal van smaak. Ik vind Loulou trouwens super leuk 😃
Ik vind bij Loulou de tweede Lou zo overbodig.. Zou gewoon voor Lou gaan! Past ook prima bij Luc en Diede. Hailey en Duncan zijn een hele andere stijl namen, daar zou ik niet zo snel voor gaan in combinatie met Luc en Diede. Mees erg leuk er bij, wel met een s!
Ik vind Loulou echt niet leuk voor een volwassen vrouw, sorry. Lou, Milou, Lilou vind ik echt stukken leuker. Mees vind ik ook erg leuk. Wel met een s inderdaad. Met een z vind ik geknutseld en dan moet je kind altijd zeggen "Hoi ik ben Meez met een z". De andere namen vind ik te Amerikaans en er niet mooi bij passen. Vind trouwens Luc en Diede echt super leuke namen!!
Ik vind alleen Mees erbij passen. Verdere ideetjes: Gijs Noud Finn Meisjesnamen vind ik Milou er ook wel bij passen. Verder zou ik niet weten eigenlijk, aangezien ik Luc en Diede al heel verschillend vind.
Wat dacht je van gewoon Lou voor een meisje? Kan je haar zelf altijd nog Loulou noemen. Mees vind ik geweldig...
Ik vind geen 1 van de namen die je voor je ongeboren kindje hebt bedacht leuk en/of er bij passend. Mees wel!! Maar dan met de S en niet met een Z. Snap werkelijk waar niet hoe iemsnd er kan bedenken om er een Z van te maken. Net alsof de spellingscorrector per ongeluk uitgezet was. Diede en Luc zijn in mijn ogen leuke normale namen. Hayley en Loulou vind ik een beetje ordinair er bij af steken. Ik denk, gezien de namen van jouw oudsten dat jij veel leukere namen kunt bedenken