Hoi Wij hebben de Mutsy 4Rider gekocht (Cargo Kaki om precies te zijn) en aan de reiswieg zit een draagband. Maar als ik deze losklik, zit er geen vakje om hem in op te bergen! Hij zit bij het voeteneind vastgestikt, dus ik kan hem daar ook niet losklikken, alleen aan de bovenkant. Maar dan heb ik geen plekje om die hangende riem in op te bergen, er zit daar geen vakje. Heeft iemand dit ook en wat hebben jullie hieraan gedaan??
geen vakje voor maar je moet de stoffen rand van de bak halen en de riem er bij het voeteneind tussen stoppen en de stof weer terug doen. zo krijgen wij ze aangeleverd van mutsy.
Vooraan zit toch een vakje waar je die riem in kunt stoppen? Ik heb niet de cargo, maar zo'n ander stofje en daar zit dus vooraan (aan de kant van de duwstang) zo'n vakje.
Dat is bij mijn broer zijn Mutsy idd ook zo, maar onze bak is net iets anders! Daar zit dat vakje dus niet! @Jewe, welke stoffen rand bedoel je? Volgens mij zit daar niks wat los kan (behalve de afdek kap).
kun je de bekleding niet helemaal loshalen? Bij mijn mutsy (niet de cargo) kan ik heel de binnenste bekleding eruit halen om bijv te wassen. Dus als je die loshaalt kun je m daar tussen stoppen en de bekleding terug doen
Daar heb ik nog niet aan gedacht, omdat die riem aan de buitenkant vastzit. Ik zal er idd eens naar kijken.