hallo, ik wil heel graag een muurschildering. ik vraag me af waar ik iemand kan vinden die dit kan? en misschien ook de prijs ervan weet? Ik heb zo een gekorrolde muur helaas,ben weg van behang maar dat gaat niet over spachtelputz,muurstickers blijven ook niet plakken dus enige is muurschildering
Ik moet je helaas teleurstellen, een muurschildering op spachtelputz word echt niet mooi. Ook voor eenmuurschildering is een gladde muur vereist. Maar je kunt de muur toch (laten) stucen?
ja klopt had ondertussen gelezen op i-net dat niet mooi wordt op spachtelputz. stucen vindt ik zonde want de spachtel[uts zit er nog niet zo lang op. ik denk dat ik het maar uit me hoofd zet en het bij schilderijtjes laat..
Je kan ook een muurschildering op een grote houten plaat laten maken. Dan krijg je een mooi heel groot schilderij op de muur. Is dat misschien een idee?
is idd ook een idee,thanx. moet dan alleen wel een hele platte plaat zijn en makkelijk te bevestigen zijn.
Een plaat lijkt me beter. Omdat je nooit weet of jullie misschien nog zullen verhuizen. Je kunt een plaat altijd meenemen. Misschien ook leuk voor je kindje later om mee te nemen e te gebruiken voor hun kindjes. Mijn tante maakt prachtige schilderijen. Maar ik weet niet of ze die ook in opdracht doet. Ze geeft ook zelf les.
Ik heb ook geen strakke muur, maar wilde wel een sticker. We hebben de sticker op een geschilderde plaat gemaakt en zijn er tevreden over het resultaat. Helaas krijg ik de foto's niet geupload naar mijn album, krijg streeds een foutmelding (wat doe ik fout?). Kan je evt de foto wel mailen als je geinteresseerd bent?
Ik heb op een gestructuurde muur een grote tekening gemaakt *zie topic woezel en pip* al zegt ik het zelf heel mooi... wel mindert scherp en minder makkelijk (geloof me het doet flink zeer aan je armen om dat mooi te maken) ik heb er bijna twee dagen volledig over gedaan...