gordijnen voor een schuin raam (schuin kozijn)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door danielle2911, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hai allemaal,

ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet neerzetten, dus doe ik het maar hier. Ook wij gaan weer aan de knutsel voor een nieuw babykamertje. Meubeltjes enz. hebben we nog van de vorige keer gelukkig. Maar er moet nog wel wat geverft en behangen worden. Bovendien wil ik nieuwe gordijnen. Nu hebben wij een huis met een schuin dak vanaf de eerste verdieping. Het kamertje zit aan de zijkant van het huis en heeft een raam met een schuin kozijn (geen kantelraam dus). Het is wel een rechte muur, maar aan de bovenkant is het raam schuin (snappen jullie het nog haha;)).
    Nu wil ik graag gewone gordijnen laten maken, maar heb geen idee waar ik dat kan laten doen. Iemand een tip?

2. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Misschien een foto plaatsen? Dan kunnen we beter meedenken?

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Met een schuin raam en schuine gordijnen kan je zowel boven als onder een gordijnroede plaatsen, zodat je gordijn schuin kan hangen. Of is dat bij jullie niet nodig?

4. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een decorette ofzo kunnen ze dat denk ik wel. Een vriendin vroeger had dat ook en had een soort schuifsysteem met een touw aan de hoge kant waarmee je het gordijn vanaf de lage kant omhoog trok. Dus t kan zeker wel

Deel Deze Pagina