Wie kent/heeft er nog leuke (betrouwbare!) webshops met kinderkleding? Ik kijk alvast uit naar de lente en zomer! Ik merk dat ik zelf vaak bij dezelfde webshops uitkom zoals name-it, next direct, zalando, bon prix en voorheen ook v&d maar die valt dus af. Ik durf niet snel iets nieuws te proberen omdat ik de site niet ken, of de maten niet goed kan inschatten (groot of klein uitvallend). Ik heb zelf 2 jongens van 3.5jaar en bijna 2jaar. Wat zijn jouw webshop tips? En het hoeft echt niet allemaal merkkleding te zijn.
Kleertjes.com en schatrigebabykleertjes die laatste heeft voor jongens kleding van Dj dutch jeans echt leuk merk met frisse vrolijke kleurtjes voor de zomer!
Ik vind het heerlijk om nu van vorige seizoenen te kunnen shoppen. Gisteren bij kekkekids besteld, soms bij amazingkids (al heb ik het idee dat dat misschien hetzelfde bedrijf is?). Ze hebben heel veel merkkleding, maar bij de vorige collecties krijg je veel korting. En ik vind het toch vaak deugdelijk spul. Verder kan ik shoeby, jola en terstal aanraden.
Olliewood Rebelxs My-kidz Behipster Vip-kidz Followmi Lotenlynn Hier komt mijn dochters hele zomercollectie vandaan hihi
Dat heb ik ook steeds kom steeds bij dezelfde webshops uit. Nu kwam ik pas voor het eerst op ikbenzomooi.nl en zag daar zo'n leuk jasje en vestje voor mijn dochtertje en gewaagd om het te kopen. Ben zo blij met mijn bestelling!
Lindex.com heeft ook leuke kleertjes. Scandinavisch stijl. Hou er van! Alleen zijn de verzendkosten mij iets te hoog dat is het enige wat mij tegen houd iets te bestellen.
hier een grote fan van coccinelle maar weet natuurlijk niet wat jullie budget is. Wellicht is Wehkamp ook een leuke optie? Veel kleding van verschillende aanbieders.
Hummbee heeft veel leuke en verschillende merkkleding. Erg betrouwbaar en wordt netjes verzonden. Enige nadeel is, dat als he het retour wilt sturen, jezelf de retourkaarten moet betalen
Dit heb ik opgeslagen voor als het zover is en voor cadeautjes voor vrienden en familie met kinderen Lindex inderdaad, al genoemd. Verder ken je al: Hema, H&M, Zeeman, Zara, Next.direct... Wat ik dan verder nog heb: Jbc.be Pommedejus.nl Orangemayonnaise.com Little-indians.nl Luckyno7.nl Flinque.com voor mooie handgemaakte kleding Minimiks.nl Ekobebe.nl Springstof.eu Dekleinevogelaar.nl Gromonline.com Shak-shuka.com Spruitkinderkledingwebshop.nl Styleyourmini.com Polarnopyret.nl Kidsdepartment.nl Lancelot4kids.nl
Kinderkledingtekoop.nl Amazingkids Lot en Stef Kixx online Kleertjes.com (koop ik niet meer zo vaak) Hummbee (ook niet meer zoveel) 2cousins Pikanini Humpy Dit zijn er een aantal. Toch koop ik het liefst in een stenen winkel. Als ze iets niet hebben of als het sale is, dan koop ik wel online.