Ik wilde graag weten of de hema bademmer(tummy) ook op het badstandaardje past van de hema? Wie kan mij dat vertellen? Alvast bedankt!
kijk super om te horen!! mijn moeder wilde namelijk mijn mannetje voor zijn verjaardag geld geven, maar ook een tummytub... wij krijgen van vrienden een badje te leen met standaard, van de hema, dus vandaar dat ik graag wilde weten of die emmer van de hema dan op die standaard paste! bedankt voor jullie reacties
Ik heb een Hema tummytub te koop voor 5 (alleen af te halen). Voor 1 kindje gebruikt. Er staan er nog wel meer op MP, misschien is zoiets handig? Ik had al de badstandaard en het badje van de Hema bij de eerste en zo'n tummytub leek me bij de tweede wel leuk voor erbij. Paste perfect, stond heel stabiel. Die badstandaard en het badje had ik al verkocht, maar de tummytub heb ik nog. Ik woon in de Betuwe mocht je interesse hebben en in de buurt wonen. Wat raar dat ze ze helemaal niet meer verkopen. Overigens staat er op die Hema-emmer aan de onderkant ook Bebe-jou, maar ik weet niet of het een afwijkende maat is die speciaal voor de Hema is gemaakt of gewoon ook bij andere winkels te koop is.
bedankt voor je reactie jo79 helaas is de betuwe niet echt in de buurt, woon in zwolle heb op marktplaats gekeken, en echt dichtbij kan ik ze niet vinden... dan moet ik al een best stukje rijden, en weet niet of ik dat er voor over heb... We kijken gewoon nog even verder. en idd miss past er iets van bebe jou op!
Ik weet niet of het voor alle tummy;s geld, maar hier hadden we er een gekregen van een collega, maar die paste dus niet op de standaard van de hema Volgens mij past alleen die van de hema daar op, dus zou wel uitkijken of het echt past of niet Wat balen dat ze ze niet meer verkopen, echt stom Succes met je zoektocht