MissF; leuk je weer te zien! Alweer 17 weken,.... gaat hard he?! Voel je je goed? Om antwoord te geven op je vraag; k vind dat het wel bij elkaar moet passen. Natuurlijk gaat ieder zijn/haar eigen weg maar ik vind het gewoon heel raar om 2 kinderen te hebben die zulke verschillende namen hebben... Als iemand je bijv. vraagt hoe heten je kinderen of als je ze later roept als het eten klaar is... en tuurlijk moet iedereen doen wat hij/zij mooi vindt maar ik zou het toch heel gek vinden als je bijvoorbeeld je kinderen naar binnen roept met: Destiny en Puck, het eten is klaar
@manuela79: hai! ja voel me prima, hoe is het met jou? ook ff antwoord op jou: nou weet je over het algemeen heb je toch wel een bepaalde smaak en zijn de namen vaak wel beetje in die catagorie.. de éen kan melle een hollandse naam vinden terwijl een ander het bijv. juist apart vind... danisha is ook niet nederlands maar ik heb er geen buitenlands gevoel bij...wij hebben nu een jongensnaam in ons hoofd dat oorspronkelijk fries is maar dat gevoel heb ik er totaal niet bij... en als hij er eenmaal is dan vind iedereen het doodnormaal dat die namen bij elkaar horen