Ik wil een nieuw bebe jou badje kopen. Wilde eigenlijk ook de standaard meteen nieuw kopen maar eigenlijk misschien niet nodig.. Ik bedoel dus niet het thermobad (ik weet dat deze groter is en ook brede randen heeft) maar het standaard simpele badje die ze in verschillende kleuren hebben (ik wil zilver) Ik heb dus een hema standaard staan, tenminste, ik denk dat die van de hema is, hebben hem zelf zo'n 3,5 jaar geleden van andere mensen gekregen (gebruikt). Ik denk bijna zeker wel dat het moet passen maar iemand ervaring mee?Anders wordt het passen in de winkel ofzo of daar navragen Oja, en ik wil een shantala tummy tub, ik denk dat deze wel gewoon goed past in het bebe jou badje? (ik zet de tummy tub het liefst in het lege badje, ivm eventueel water wat er overheen komt etc) Alvast bedankt!
oke, dankjewel!dan ga ik binnenkort even een nieuw badje halen! prenatal heeft geloof ik geen eigen merk badjes in de kleur zilver?(zag alleen wit , creme en lime geloof ik op de site) bedankt!
@Daantje, op de site van de prenatal staat lang niet hun hele collectie. Je zou even naar een grotere prenatal kunnen bellen en daar vragen of ze een zilveren badje hebben.
Ik moet nog een badje en standaard kopen, maar sodeju!! Wat zijn die standaarden reteduur!! Voor een stukje ijzer durft een gemiddelde winkel 30 euro te vragen.
Wij hebben de badstandaart op marktplaats gekocht. Ding was haast niet gebruikt en heeft ons maar 12,50 gekost.
Ik krijg de standaart van mijn zusje... Die is van een normaal Bebe jou badje geweest. Dat badje wilde ik niet want was niet in mijn kleur babykamer. Wij hebben nu een thermobad gekocht, past die er wel of niet op??? Anders alsnog een speciale standaart kopen...
Bedankt condider, zal eens kijken, of misschien gaan we er binnenkort heen. Ik ga de standaard die we hebben dan dus gewoon houden en koop alleen het badje, want is idd duur allemaal! en ga de shantala tummy er bij kopen, die zet ik dan bij gebruik in het badje.
De shantala tummy is wel een stuk breder dan een gewone tummy, dus of dat past??? Hier een thermobadje van bebejou. De standaard via marktplaats gekocht voor een tientje, staan er meer dan genoeg op! Er is trouwens maar 1 standaart in meerdere hoogtes waar zowel het gewone als het thermobadje en de bebebubble (tummy van bebejou) op passen. Tip: kijk eens bij de kringloopwinkel. Bij die in onze woonplaats staan wel een stuk of 8 badstandaarden!
dankjewel voor de tip! ik ga sowieso ook even checken bij de babydump of de shantala tub in dat normale bebe jou badje past.. ben zwanger van de derde maar wil van een paar dingen toch eens wat anders...anders ga ik eens kijken voor een bebe jou standaard in de kringloop idd!Badje wil ik nieuw gaan kopen,een andere