hallo, We zijn op zoek naar oranje accessoires voor debabykamer maar helaas is deze kleur niet zo gemakkelijk te vinden We zoeken vooral oranje mandjes, badcapes en heel belangrijk...een oranje hanglamp. Dat is echt het moeilijkste vind ik. Wie heeft er goede tips voor mij? ik heb alle mogelijke winkels al gehad geloof ik haha, maar iwe weet heb ik iets gemist. Alvast bedankt
Wij hadden ook een oranje babykamer! Wij hebben een paar dingen gevonden bij IKEA (oa hydrofieldoeken en een fleece dekentje). Verder hebben wij veel dingen zelf 'oranje' gemaakt door er oranje geruit lint op te maken, zoals lakentjes, aankleedkussenhoezen, de touwtjes van het muziekmobiel. Dat zou je dus ook kunnen doen met een standaard lampenkap en badcape dmv lint of andere oranje applicaties. Ik heb het toen erop gestreken met een soort strijkband (te koop bij blokker). Heel veel succes!
Inderdaad eens googlen naar handed by mandjes. Kwam die in heel veel kleurtjes tegen gisteren omdat ik zelf opzoek was naar lime-groen. Oranje hanglamp zelf maken?? Ik weet niet hoe creatief je bent.
Even zoeken op webwinkeltjes! Er zijn best veel webwinkels die lampen kampen maken op bestelling. Dit ook voor lakentjes etc! ( bijv rodekapjes. nl ) Misschien dat die ook grote lampenkappen kan maken in het oranje.
alvast bedankt voor alle reacties. De sites die jullie noemen heb ik al gevonden. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik soms schrik van de prijzen Ik vind bijv. 50 a 60 euro voor een lampenkap wel veel. Maar ik zoek rustig verder en ik ben blij met alle reacties hier
denk ook ikea... daar hebben ze ook van die kapstokjes van de achtekant van een hond... hebben wij als kapstokjes, in oranje en groen.. liggen trouwens wel bij de hondensppullen geloof ik